Lošinjske gastro delicije te renomirane vinske etikete premijerno su predstavljene pred 60-ak predstavnika talijanske medijske i blogerske scene te brojnim okupljenim uzvanicima u petak, 31. ožujka, u Milanu.
U okviru predstavljanja lošinjske turističke i eno-gastro ponude poseban naglasak bio je na ponudi uvale Čikat na razini 5* te ponude hotela Bellevuea, Boutique hotela Alhambra i Vile Hortensije iz grupacije Lošinj Hotels&Villas.
Na meniju LH&V-ovih chefova Melkiora Bašića, Danijela Skokića i Zlatka Belužića našle su tradicionalne delicije pripravljene na suvremeni način, kao što su poširana prepeličja jaja s divljim lošinjskim šparogama, crni rižoto od sipe s čipsom od ovčjeg sira, creski fuži s raguom od lošinjske janjetine te mnoge druge poslastice.
Gastro segment bio upotpunjen vinima Benvenuti. Uz autohtone lošinjske specijalitete istaknule su se i bogate slastice spravljene od izvornih lošinjskih namirnica, koje je poznati talijanski slastičar Gianluca Fusto sljubio s vinima Benvenuti.
"Ovakva predstavljanja ključ su širenja na nova tržišta te imaju snažan potencijal za razvoj hrvatskog turizma. Putem ovakvih prezentacija ostvaruju se suradnje na obostrano zadovoljstvo“, naglasio je Goran Filipović, član Uprave Jadranka grupe, u koju spadaju i Lošinj Hotels&Villas.
Osim po svojoj usko specijaliziranoj ponudi na razini 4* i 5*, LH&V ističu se po svom sustavu nabave svježih namirnica iz klastera koji okuplja više od 60 hrvatskih OPG-ova, čiji proizvodi nose eko certifikate.
Ovi hoteli imaju i bogatu eno ponudu s čak 196 različitih etiketa stranih žestokih pića te 350 etiketa bijelih i crvenih, domaćih i stranih vina koje gosti imaju prilike kušati kroz seriju enoloških masterclassova. Cilj ovih specijaliziranih predavanja je u približavanju vrhunskih vina široj publici, a prva prilika bit će na degustacijskoj večeri 21. travnja u Boutique hotel Alhambri uz domaća vina s Plešivice.