1. Mrkva + med + peršin + timijan
Mrkva je prirodna slatko korjenasto povrće, pa kad ju ispečete s nešto meda, peršina i timijana imat ćete osjećaj kao da jedete najfiniji desert. Za najbolje rezultate pecite u pećnici oko 40 minuta na 190 Celzijevih stupnjeva.

2. Bundeva + med + kadulja + ružmarin

Prelijte komadiće očišćene bundeve s nešto meda, dodajte joj listiće kadulje i grančicu ružmarina pa pecite u pećnici od 30 do 45 minuta na 200 Celzijevih stupnjeva dok ne omekša. Tako ispečenu bundevu možete poslužiti uz glavno jelo, ili pretvoriti u kašu za juhu ili rižoto.

3. Prokulica + češnjak + ocat balzamico + panceta
Neke se namirnice vole javno, poput pečenih prokulica i pancete. Pomiješajte ih s lukom i octom pa pecite oko 20 do 30 minuta na 200 Celzijevih stupnjeva dok ne postanu zlatno-žute.

4. Brokula + sezamovo ulje + umak od soje + smeđi šećer + češnjak
Brokula ne mora biti dosadna. Pronađite inspiraciju za pečenje u azijskoj kuhinji i prelijte je dresingom spomenutih začina i umaka , pa pecite oko 15 minuta na 220 Celzijevih stupnjeva.



5. Cikla + vinski ocat + med + timijan

Zamotajte ciklu u aluminijsku foliju pa je pecite u pećnici oko 45 minuta na 200 Celzijevih stupnjeva. Odmotajte ciklu, očistite je i začinite kombinacijom octa, meda i začina.

6. Krumpir + maslac + senf + luk + limun

Krumpire premažite maslacem i senfom, pospite kockicama luka, pa sve pokapajte limunom. Stavite peći u pećnicu oko 40 minuta na 190 Celzijevih stupnjeva. Dobar tek!

7. Šparoge + češnjak + limun + parmezan
Ispecite šparoge oko 10 minuta na 200 Celzijevih stupnjeva, pa pri posluživanju dodajte naribani parmezan. Uostalom svo zeleno povrće ima bolji okus kada ga oplemenite sa sirom.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju