Ako još niste, isprobajte smoothie od zamrznutih banana i sami se uvjerite u to koliko je kremastiji od klasičnog. Uzmite zrele banane i narežite ih na ploške pa stavite u vrećicu za zamrzavanje, a prije pripreme ubacite nekoliko ploškica. Iako je banana kraljica kremoznosti, i zamrznuto voće poput kivija, manga i jabuka daju sličan efekt.

Uz avokado smoothie postaje zamjena za sladoled. Prepolovite ga, izvadite košticu i dodajte omiljenoj kombinaciji za smoothie. Zahvaljujući tome što je neutralan, odlično se kombinira s ostalim voćem ili povrćem.

> Smoothie koji će vas "dići" bolje od bilo kakve kave

Pire od batata, bundeve ili mrkve smoothieju pruža kremastu notu i tjera glad. Povrće skuhajte ili ispecite u pećnici pa zgnječite u pire i izmiksajte s ostalim sastojcima.

Smoothie bowl (Foto: Shutterstock)



Zamrznute kockice mlijeka od kokosa, badema ili zobi također su neki od trikova kojima se služe poznavatelji kako bi njihov napitak što više nalikovao shakeu. Ulijte mlijeko u posudice za led i pričekaje da se zamrzne.  

Namočite chia sjemenke u vodi kako biste dobili gel pa ga ubacite u blender i izmiksajte s ostalim sastojcima. Možete ih ostaviti preko noći u vodi, čaju od đumbira, jogurtu ili mlijeku. 


3 recepta za doručak na koji ćete se "navući" dok kažete keks

Trik kojim se služe vegani jest dodavanje indijskih oraščića, i to u omjeru 1/4 šalice na šalicu tekućine u smoothieju. Kako bi omekšali, namočite ih preko noći ili ostavite najmanje dva sata u vodi.

Žlica pekmeza bez šećera također je odličan način da zgusnete svoj tekući obrok. Poslužit će i kompot, a najbolje je odabrati domaći bez štetnih dodataka.