Prilikom odlaska na odmor volimo se potpuno opustiti i zaboraviti na sve, pa i na osnove pristojnog ponašanja. Neke stvari ipak ne bismo trebali zanemariti, a Brittany Kriegstein, za Business Insider napisala je što gostima poručuje zaposlenica jednog britanskog hotela s pet zvjezdica.
Sobaricama nije ugodno kada zateknu (polu)gole goste dok im donose poslugu u sobu, pa poručuju kako bi im učinili posao puno ugodnijim kada biste odjeveni otvorili vrata.
Iako menadžeri vjerojatno vole vidjeti mini bar ispražnjen, sobaricama zaduženima za njegovo punjenje to i nije toliko drago. 'U našem hotelu držimo više od 20 vrsta grickalica i pića, ja ih moram prebrojati i napuniti ako nešto nedostaje. Svaki dan u svakoj od 144 sobe. Da bih to učinila, moram donijeti sastojke na teškim kolicima, a ako ih tamo nema, moram prijeći cijeli hotel do skladišta. Čitav proces može potrajati i do tri sata', poručila je ova sobarica.
Osoblju luksuznog hotela cilj je usrećiti gosta, pa moraju udovoljavati njegovim hirovima. Ipak, nemojte pretjerivati. 'Namještali smo prosidbe, servirali šampanjac na plaži, ugostili smo raskošne zabave iznenađenja. Takve stvari su nam izvedive, ali rezervacija čarter leta za Guam, za dan kasnije, baš i nije', kaže sobarica.
Ako ne želite da vas netko ometa u sobi, samo postavite znak da ne želite biti ometani, pa osoblje hotela neće smjeti ni pokucati na vrata. Inače im je dužnost nekoliko puta dnevno ući u sobu i počistiti, pa se nemojte naljutiti kada to učine.
U hotelima ovakvog tipa često odsjedaju i slavne osobe, ali osoblje sigurno o tome ne može pričati, a ponekad čak ni sami ne znaju tko se u kojem trenutku nalazi u hotelu.
Ono što smijete raditi, pa čak je i poželjno, je popričati s djelatnicima, uključiti se u čavrljanje o vremenu ili prokomentirati kako vam se sviđa boravak u hotelu.
Povratna informacija je bitna, a neki ljudi znaju biti prekritični, dok se drugi boje progovoriti ako im nešto smeta. No, osoblje želi znati što može popraviti da boravak u hotelu bude ugodniji, pa komentare prenesite, ali na lijep način.
Zaposlenici hotela vole da ih se tretira s poštovanjem, pa ih pozdravite u prolazu.
Poslugu u sobu naručite što ranije. Kada već prođe vrijeme objeda, kuhari završe smjenu, više nema tko pripremiti doručak ili ručak, a hrana se ne priprema unaprijed u neograničenim količinama.
Ako odsjedate u luksuznom hotelu, možete očekivati i posebne povlastice. Spomenete li osoblju da vam se sviđa njihov vrt, dočekat će vas buket cvijeća.