Svjesni da je tek manji broj ljudi upoznat s kvalitetnim ekološkim proizvodima biljnog podrijetla, a u nedostatku vremena i sredstava za marketinške kampanje, Vlatka i Miroslav Kuzmić su pomoć potražili u projektu Zelena ideja i dali nam interview. Za njih će se pobrinuti agencija TBWAZagreb, koja je u projektu priželjkivala suradnju upravo s ovim ekoproizvođačem.



1) Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Već kao studenti bili smo zainteresirani za prehranu koja je prirodna i zdrava. Iako proizvodnja hrane nije naša profesija, smatramo da je prirodna prehrana vrlo važna te smo tržištu htjeli ponuditi proizvode koji su sigurni i dobri i za čovjeka i za prirodu.

2) Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
U vrijeme kada smo krenuli s realizacijom naše ideje o proizvodnji ekološke hrane na biljnoj bazi nije bilo velike konkurencije niti velikog izbora proizvoda te vrste na tržištu. Tako smo dobili priliku da realiziramo i promoviramo naše ideje o novim proizvodima. S druge strane tržište je bilo vrlo ograničeno ali se s vremenom broj konzumenata takvih proizvoda povećao. Činjenica da proizvodi ne sadrže konzervanse i aditive je velika prednost, ali i izazov. S jedne strane imate potpuno prirodan proizvod, a s druge strane vrlo osjetljiv i lako kvarljiv proizvod koji ne sadrži sastojke, koji se koriste kao standardni sastojci hrane kšto je kupujemo u supermarketima.



3) Na što ste najponosniji od svojih proizvoda?
Od početka poslovanja ponudili smo proizvode kojih do tada nije bilo na hrvatskom tržištu, kao što su Soja jogurti, Tofu namazi, Tofu s različitim okusima (npr. masline i sušene rajčice) i Tofu hrenovke. Najveći nam je izazov predstavljala proizvodnja Tofu salama i hrenovki jer su to proizvodi koji zahtijevaju stručnost na području tehnologije proizvodnje hrane i specifičnih sastojaka koji se koriste u takvoj proizvodnji.

4) Kome su pretežno namijenjeni vaši proizvodi?

Proizvodi su namijenjeni svim ljudima, a ponajviše onima koji preferiraju ekološku prehranu i ljudima koji žele obogatiti svoju prehranu s namirnicama koje sadrže puno biljnih proteina, a malo kalorija, te svima koji vode računa o svom zdravlju ili koji žele u svoj jelovnik uključiti nove, a ujedno ukusne i prirodne namirnice. Naši su proizvodi posebno pogodni za vegane jer su izrađeni isključivo od sastojaka biljnog podrijetla.

5) Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojima se bavite?

Naši proizvodi se ručno izrađuju od najkvalitetnijih, većinom ekoloških sastojaka. Ne koristimo konzervanse, aditive, umjetne boje ni arome. Kvaliteta proizvoda nam je na prvom mjestu kako bi kupac mogao s povjerenjem konzumirati proizvode koji imaju konstantnu kvalitetu. Imamo eko i vegan certifikat, a Kosher certifikat je u postupku dobivanja. Uz to imamo uveden HACCP sustav koji garantira sigurnost i kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa. Ulažemo u edukaciju djelatnika, zdravstveni odgoj, zdravstveni i mikrobiološki nadzor, ekološko zbrinjavanje otpada itd. Svi sastojci su točno popisani na našim etiketama i proizvodi ne sadrže skrivene sastojke koji nisu navedeni. Kupci su prepoznali kvalitetu naših proizvoda te smo u kratko vrijeme postali jedan od najvećih proizvođača takvih proizvoda u regiji.

6) Gdje se vidite za godinu, pet, deset?
Našu budućnost vidimo u širenju našeg poslovanja na regiju ali i šire europsko tržište, koje je i puno veće od hrvatskog ali i svjesnije kvalitete ekoloških proizvoda. Sada, nakon ulaska u EU otvorila nam se veća mogućnost probitka na europsko tržište, tako da se nadamo da ćemo već u skorije vrijeme imati mogućnost plasiranja svojih proizvoda i izvan granica Hrvatske.



7) Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?

Svaki proizvođač ekološke proizvodnje zna da je potrebno puno ljubavi i strpljenja za proizvodnju ekoloških proizvoda. Na žalost, većina stanovnika Hrvatske još nije prepoznala pravu vrijednost konzumiranja ekoloških proizvoda, za razliku od zapadnoeuropskih zemalja, gdje se i lakše probiti na tržište.

8) Dajte nam savjet, zašto baš vaše proizvode treba kupiti naš čitatelj?

Prvo i najvažnije što možemo izdvojiti je da su proizvodi vrlo ukusni unatoč uvriježenim predrasudama da je ekološka hrana bezukusna i monotona. Uz to, proizvodi su prirodni i dobri i za čovjeka i prirodu jer ne sadrže kemikalije, aditive, i konzervanse. Proizvodi su bogati bjelančevinama, a ujedno niskokalorični i dijetalni što ih čini izvrsnom hranom ne samo za vegetarijance, sportaše i ljude koji žele regulirati tjelesnu težinu, već i za sve koji brinu o kvaliteti svoje prehrane.
Svatko tko se odluči na kupnju Annapurna proizvoda može biti siguran u proizvod koji neće imati nikakvih štetnih utjecaja niti na organizam niti na okoliš.



Agencija TBWAZagreb, Direktor agencije Senad Mehdin:

“Moram priznati da smo tijekom dana odabira partnera u projektu “Zelena ideja” uložili svu potrebnu (zelenu) energiju kako bismo uspjeli odabrati baš Obrt Annapurnu iz Sv. Nedjelje. Zašto? Jer smo već dugo upoznati s visokom razinom njihove izrade prirodne hrane i jer smo ujedno i njihovi kupci, osobito članovi našeg užeg agencijskog tima koji će raditi na promociji njihovih proizvoda.

Annapurna je među rijetkim proizvođačima prirodne hrane s velikim asortimanom kvalitetnih proizvoda koji se izrađuju na tradicionalan način uz uporabu moderne tehnologije sa sastojcima certificiranog ekološkog podrijetla. Pritom nas najviše veseli što ćemo imati priliku i slobodu osmisliti zanimljiva kreativna rješenja unutar medija miksa koja će fokusirano ispričati brand priču kako bismo im pomogli ostvariti zajednički dogovorene ciljeve. Slikovito rečeno, potrudit ćemo se svojim profesionalnim umijećem ostvariti sljedeće – kad se čovjek izgubi na putu prema planini, dovest ćemo Annapurnu čovjeku! Tim koji će sudjelovati na ovom projektu čine voditelj projekta Dario Frajtag, dizajnerica Andreja Sunara, Creative Service Executive Marko Škobalj i PR manager Mirta Milek."


 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju