Na konferenciji za novinare najavljene su i brojne promjene u konceptu Dana piva. ''Mijenja se izgled same lokacije, povećat će se broj pozornica pa će se program odvijati na ukupno četiri pozornice i značajno se ulaže u infrastrukturu. Određen zaokret napravljen je i u zabavnom programu, a na središnjoj pozornici nastupit će neke od trenutno najvećih domaćih i regionalnih glazbenih zvijezda. Tako će Dani piva ugostiti Dubiozu kolektiv, Massima, Hladno pivo...'', istaknula je Anita Tuček, direktorica prodaje tvrtke Fest, koja je dobila koncesiju za Dane piva Karlovac.
Karlovačka pivovara, kao generalni sponzor, radit će na tome da pivo doista bude u središtu manifestacije. Predsjednica Uprave Karlovačke pivovare Branka Slaveska istaknula je da pivovara iznimno mnogo ulaže u svoju lokalnu zajednicu i želi da Dani piva prerastu u veći regionalni događaj na kojem bi potrošači mogli probati nešto novo i drugačije:
''Naša vizija je da Dani piva do 2020. godine budu najinternacionalniji pivski festival u Hrvatskoj te da na njemu ima znatno više posjetitelja. Tako smo za ovu godinu pripremili nekoliko noviteta. Osigurat ćemo ponudu 15-ak različitih pivskih brendova iz kompanije HEINEKEN koji inače nisu dostupni u Hrvatskoj i to će biti sjajna prilika da hrvatski ljubitelji piva kušaju nešto novo. Također, naši stručnjaci održat će edukativne degustacije piva u sklopu kojih će posjetitelji moći naučiti nešto više o kulturi piva. Nadalje, kao odgovorna kompanija, nastavit ćemo promicati odgovorno konzumiranje kroz aktivnost Ja sam 18+, a organizirat ćemo i besplatan prijevoz za posjetitelja Dana piva.''
Detaljan raspored svih nastupa izvođača i ostalih sadržaja bit će uskoro dostupan na promotivnim materijalima manifestacije, te na Facebook stranici Dana piva Karlovac.