Anketa TZ-a Grada Zagreba provedena je na portalu Advent zagreb, a u iznimno jakoj konkurenciji pobijedilo je "Fuliranje".
"Iznimno kreativan i originalan urbani koncept, raznoliki sadržaji i odličan program za sve generacije, uz vrhunsku gurmansku street ponudu, pokazali su se kao dobitna kombinacija", priopćili su u četvrtak organizatori "Fuliranja", dodajući kako su mnogobrojni posjetitelji prepoznali vrijednost tog događaja koji već šestu godinu oduševljava Zagrepčane i posjetitelje njihova grada.
Ovogodišnji moto "Fuliranja" - "Life is a Circus" predstavio je novi street gastrotainment i pokazao koliko su hrana i događaji na ulici važan dio turističke ponude Zagreba i Hrvatske.
Roman Pokos, direktor kreativne agencije "Kokoš ili jaje", koja je organizator "Fuliranja", istaknuo je da mu je zbog "uloženog golemog napora, od uređenja i izrade dizajnerskih funkcionalnih kućica do osmišljavanja programa i odabira najboljih najmoprimaca, jako drago što su i posjetitelji prepoznali poseban duh 'Fuliranja' i rado ga posjećuju".
Ova pobjeda ujedno je i veliko priznanje kreativnoj agenciji "Kokoš ili jaje" te snažna motivacija za još bolje i atraktivnije projekte, navodi se u priopćenju. (Hina)