Brojni svjetski food blogeri postali su renomirano ime na gastro sceni i mnogi od njih mogu se pohvaliti da od tog hobija mogu živjeti. Na dobrom putu su i blogerice i blogeri iz Hrvatske i regije, što je i potvrđeno na drugoj Food Blogging konferenciji održanoj u sklopu Festivala slastica Slatki gušti.

Najslađi festival Slatki gušti, osim što je primamio posjetitelje svojim vrhunskim kolačima i tortama, posebnu je pozornost posvetio i food blogerima iz Hrvatske, regije, ali i inozemstva.

Posebna gošća panela bila je Magdalena Anna Tymczyj-Magda, blogerica koja stoji iza bloga Oatmeal stories, a koju na Instagramu prati više od 187 tisuća ljudi. Ova poznata blogerica iz Nizozemske okupljenim je blogerima ispričala svoje iskustvo s pokretanjem i vođenjem bloga, te je otkrila tajnu svoje uspješnosti i na koji se način uz majčinstvo uspije posvetiti blogu.

"Dobri recepti i prije svega privlačne fotografije ključni su faktor uspjeha i jedan su od glavnih razloga zašto su food blogovi danas postali nezaobilazna inspiracija sve većem broju ljudi kod pripreme svakodnevne hrane i u uživanju u istoj.", smatra Magda.

U skladu s temom panela "Od hobija do posla", blogeri su tijekom panela otkrili kako su zbog food bloga zamijenili svoje dosadašnje poslove izradom slastica, kolača i općenito hrane. Svoje iskustvo na panelu su predstavili slovenska blogerica Urša Horvat (Urscalicious), hrvatska blogerica Sandra Rončević (O slanom&slatkom, o svemu), te hrvatski bloger Marko Josipović (Marko Bakes), čija je priča posebno zanimljiva jer je u svijet food bloga krenu sa samo 15 godina, a ovog će ljeta svoje znanje, tehnike i trikove u slastičarstvu usavršiti na školovanju u Engleskoj.

Odgovore na pitanje koliko inače kompanije koriste food blogere u svojim kampanjama, te kako odabiru s kime će raditi, okupljenim panelistima iznijela je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé, ovogodišnjeg sponzora panela i Festivala Slatki gušti.

"Nastavlja se trend u kojem korisnici sve više sami biraju kada će i koji sadržaj konzumirati. Upravo zato influencer marketing postaje dio marketinškog miksa te važan dio u izgradnji Nestlé brendova. Kreiranje visokokvalitetnog i personaliziranog sadržaja, strast i autentičnost ključni su faktori koje uzimamo u obzir kada odabiremo ambasadore s kojima surađujemo.", naglasila je Irena Kurtanjek.

Osim panelista i brojnih posjetitelja, na konferenciji su prisustvovali i brojna druga poznata imena iz svijeta food bloga, kao što su blogeri: Tihana Lohinski (Strawberry Soup), Katra Jezeršek (MMMuffins&co), Natalie Knežić (Natalie's Happy Health), Andrea Krivak (Geeketa), Mirela Josipović (Kruha i...), Tanja Pastuović Klaić (Cookam i guštam), Mile Butorac (Hungry Mile), Vedran Bošković (Začinjeno s ljubavlju), Andrea Cukrov (Cukar), Lili Bašić (Travelling Oven), Ivana Šakić (Tasty Business), Nikolina Dianežević (The Slice of Fat Life), Iva Savić (Culinary Postcards), Maja Brekalo (Healthy and Delicious by Maja), Mirela Škarić (Đurđa Prettyface), Ana Topić (Shedonista), Filipa Sorko (Made by Filipa).

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju