1. Gorko lisnato povrće

Glukozinolat je tvar u nekom zelenom povrću koja mu daje gorak okus, jak miris i mnoštvo korisnih hranjivih tvari. Odaberite kelj, kupus, prokulice, repu, korabu ili cvjetaču kada želite nutrijente koji jamče navalu energije.

2. Hrana bogata vitaminom B-12
B-12 se naziva još vitaminom energije. Ako u vašem tijelu nedostaje ovog važnog vitamina, ili ga dobro ne apsorbira, osjećat ćete se umorno i razdražljivo. B-12 se nalazi u jajima, mesu, ribi, mliječnim proizvodima, gljivama, fermentiranim proizvodima od soje i algama. Ove namirnice uklanjaju umor, glavobolju i druge simptome južine.

3. Hrana bogata željezom
Jedna od najvažnijih uloga minerala željeza jest dovođenja kisika do svih stanica tijela. Bez odgovarajuće količine kisika, stanice počinju odumirati, a s njima padaju i razine energije u organizmu.

Špinat jedite s limunom kako biste povećali apsorpciju željeza u organizam (Foto: Stockfood)



Spriječite tu pojavu i jedite namirnice životinjskog porijekla bogatima željezom poput mesa i ribe, ili biljne izvore poput špinata i blitve kombinirajte s vitaminom C i tako poboljšajte njihovu apsorpciju u tijelu.

4. Cikla
Cikla sadrži najviše razine dušikovog oksida od svog povrća i voća. Riječ je o spoju koji unaprjeđuje zdravlje krvnih žila, poboljšava cirkulaciju i stanje cijelog organizma. Kao rezultat, nakon obroka sastavljenog od cikle, osobe bilježe povećanje sveukupne efikasnosti. Ovdje otkrijte 5 najvažnijih činjenica o cikli, koja se zove korjenastom kraljicom zime.

5. H20
Umor i bezvoljnost može biti simptom dehidracije tijela, ali i razlog zašto vas stalno boli glava. Započnite dan s čašom obične vode koja će hidrirati organizam te potaknuti rad metabolizma. Popijte pola čaše do čašu vode svakih nekoliko sati (i više od toga ako se pojačano znojite ili vježbate).