Točno prije pet godina muzej u zagrebačkoj Ilici po prvi je put otvorio svoja vrata i tada mu vrtoglavi uspjeh nitko nije mogao predvidjeti, čak ni njegovi osnivači, Roko Živković i Tomislav Pamuković.

Ideja je bila da mjesto bude urbano i vibrantno, opušteno u doživljaju, a ozbiljno po ponudi, te šarmantno i informativno u pristupu prema posjetiteljima.

Kako kažu u Muzeju iluzija, odlučili su inzistirati na iskustvenom doživljaju, edukaciji upakiranoj u zabavu, interakciji i propitkivanju te naposlijetku fotografiranju viđenoga. Koncept je prepoznat odmah po otvaranju, što su dokazali domaći i strani posjetitelji koji su u redovima nestrpljivo čekali ulaz u svijet iluzija. Ubrzo je priča, koja je krenula iz Zagreba, kroz model franšize odjurila u svijet.

Iluzije su osvojile mnoge europske i svjetske prijestolnice, poput New Yorka, Pariza, Dubaija, Šangaja, Kuala Lumpura i trenutno se nalaze u 21 muzeju. U pripremi su nova otvaranja jer su odlična priča i provjereno dobar koncept franšize nadišli sve globalne granice.
U ovoj avanturi, ističu vlasnici Muzeja iluzija Živković i Pamuković, nisu sami.

Većina muzejskih eksponata dolazi iz vlastite proizvodnje na području Zagreba i sve je više domaćih tvrtki uključeno u proces. Tim Muzeja iluzija čine mladi i kreativni ljudi – arhitekti, dizajneri, informatičari, web developeri te razni stručnjaci, koji mahom vjeruju u pametno posložen koncept te ga razvijaju i oplemenjuju. Muzejsko osoblje svakodnevno dočekuje svoje posjetitelje sa željom da im prenese dio čarolije i otkrije znanost skrivenu iza iluzije.

Iz Muzeja iluzija poručuju da to zaista jest muzej 21. stoljeća gdje posjetitelji istražuju, uče, sudjeluju na radionicama i predavanjima, zabavljaju se na poslovnim partyjima i rođendanima, gdje se predstavljaju novi proizvodi, otkrivaju novi književni naslovi, organiziraju dosad neviđeni eventi.

Edutainment koncept, tj. sjedinjenje edukacije i zabave, interaktivnost prostora i vrhunska briga o krajnjem korisniku pozicionira ih na sam vrh kulturne ponude Zagreba.

Muzej iluzija obećaje da će i u nadolazećim godinama zadržati funkciju platforme za prenošenje dobrih poruka, pametnih i zabavnih umjetničkih nastojanja, sve sa željom oblikovanja novih generacija u kulturnom duhu. Povodom proslave rođendana 24. lipnja pripremili su 50 posto popusta na cijene ulaznica te program Dilemma games iz muzejskog pametnog shopa, a dočekat će vas iluzionist i raspametiti svojim trikovima.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju