Najdulja avionska linija na svijetu, ona od Singapura do New Yorka, počela je prometovati u kolovozu 2020. nakon kraće pauze. Tjedan kasnije oboren je novi rekord u avijaciji i završen je najduži let na svijetu u uskotrupnoj letjelici. Ako se pitate što su uskotrupne letjelice – to su one koje se znatno rjeđe koriste za duga putovanja.

U trendu Spud Bud Spud Bud Hit-krumpiri zbog kojih se čekalo u ogromnim redovima na Dolcu sele se na more Ribarska kuća u uvali Magrovica, Dugi otok, Airbnb - 2 Pravi mali raj Dva metra od mora: Ribarska kućica na Dugom otoku za istinsku uživanciju Šetnica kroz Kanal sv. Ante - 2 Kao iz bajke Četiri i pol kilometra ljepote: Put na kojem se spajaju grad i more, priroda i povijest

Let TS690 kompanije Air Transat poletio je iz Kanade, preletio Atlantik i stigao u Atenu. Putovanje od 7600 kilometara u trajanju od 8 sati i 32 minute ne bi bilo tako neobično da nije riječ o uskotrupnoj letjelici Airbus A321neoLR i najdulji je komercijalni let uskotrupnom letjelicom.

Testni su letovi otišli još i dalje - 2018. ista je letjelica krenula sa Sejšela do Toulousea u Francuskoj. Taj je put trajao 11 sati, a umjesto putnika kabina je bila puna simulacijskih lutaka.

Prije ovog leta rekord je držao let Air Reykjavika iz 2018. koji je trajao 8 sati i 40 minuta između Reykjavika i Los Angelesa, ali je napravljena manja kilometraža.

Čini se da će ovakvi dugi letovi bez presjedanja sve više dobivati na popularnosti s obzirom na pandemiju COVID-a. Kompanija TAP Portugal već je lani uvela letove iz Lisabona do Brazila i Montreala.

Ovakve letjelice mogu prevoziti 199 putnika i mnoge aviokompanije u njima vide mogućnost financijskog oporavka nakon pandemije.

Jedan od glavnih problema na ovakvim letovima predstavljaju čeoni vjetrovi tijekom povratnih letova, zbog čega bi avion tijekom povratka trebao stati u Parizu napuniti gorivo.