Galerija
Istina, izgrađeno je mnoštvo vozila koje koriste napredne sustave upravljanja, senzore, GPS-ove i slično. No, takva se vozila bez vozača još uvijek ne mogu vidjeti u urbanim središtima. Većina je još uvijek u fazi testiranja, a koja se provode na specijaliziranim poligonima.
Kao što je to slučaj s kompleksnim testnim prometnim poligonom izgrađenom u Suzhou, u kineskoj provinciji Jiangsu, a koji je specijaliziran za razvoj i ispitivanje inteligentnih povezanih vozila.
Ovaj kompleksni poligon obuhvaća raskrižja, kružni tok, te razne vrste signalizacije koje simuliraju stvarne uvjete na cesti. U testovima se koriste osobna, dostavna i teretna vozila, a kako bi se testirali razni prometni scenariji.
Ovakvi poligoni su važni jer testiraju autonomnu vožnju u stvarnim uvjetima i sigurnom okruženju. Testira se sustav za komunikaciju između vozila i infrastrukutre, simuliraju se složene prometne situacije poput naglog kočenja i vožnje u koloni, ali se i razvija umjetna inteligencija za upravljanje vozilima.
Kako izgleda kompleksni poligon za testiranje autonomnih i inteligentno povezanih vozila u Kini, provjerite u fotogaleriji na početku teksta.
Šator na kat od 40 kvadrata u koji možete parkirati i auto