1. Prva Chavrolet Corvettea, danas poznata i kao C1, debitirala je kao konceptualno vozilo na auto showu Motorama General Motorsa 17. siječnja 1953. godine koje je održano u prestižnom hotelu Waldorf-Astoria u New Yorku u Sjedinjenim Američkim Državama.

2. Ime je dobila prema malom pokretljivom i lako naoružanom ratnom brodu – korveti. Chevrolet je želio zvučno ime s početnim slovom C koje će se lijepo uskladiti s njihovim imenom. Voditelj PR službe Myron Scott posegnuo je za rječnikom stranih riječi i zastao na imenu corvette. Ostalo je, kažu, povijest.

Slika nije dostupna Zanimljivosti Palio je i na najvećim hladnoćama: 7 stvari koje treba znati o autu koji je voljela bivša Jugoslavija

3. Chavrolet Corvette mnogi nazivaju prvim sportskim automobilom koji je u potpunosti napravljen u SAD-u. Ručno se izrađivao u bijeloj boji te s crvenim kožnatim presvlakama. U pedesetim godinama prošlog stoljeća mogao je doseći maksimalnu brzinu od 177 kilometara na sat.

4. Ovaj sportski kabriolet izgledao je vrlo moderno i privlačno. Prvi primjerci bili su opremljeni s radijom i grijačem, ali su im nedostajali neki ključni detalji – poput kvake na vratima s vanjske strane.

5. Da bi stvorili famu oko novog automobila i potaknuli priču o ekskluzivnosti C1 vozila Chavrolet ga je isprva oglašavao kao VIP vozilo. Napravili su ga u ograničenoj seriji od svega 300 komada.

6. Corvette je postao popularan među američkim stanovništvom jer je bio sinonim pristupačnog luksuza. Bio je to sportski automobil koji lijepo izgleda i za koji se moglo uštedjeti čak i ako radite „običan“ posao.

7. Prve Corvette prodavale su se po cijeni od 3498 dolara, odnosno oko 23.000 kuna. U današnjim prilikama to bi bilo oko 32.000 dolara, odnosno oko 211.000 kuna.

Magnetno brdo - 4 Putovanja Kakav misterij! Mjesto na kojem se auti kreću uzbrdo bez upaljenog motora

8. Najskuplja Corvettea prodana je 2014. godine na aukciji za 3,85 milijuna dolara. Bila je riječ o iznimno rijetkom Corvette coupeu L88 iz 1967. godine za koji se vjeruje da je proizveden u seriji od tek 20 primjeraka.

9. Popularnosti ovoga automobila pridonijela je i Princeova pjesma Little red Corvette iz 1982. godine. Pjesme je bila toliko slušana da je Chavrolet jedno vrijeme počeo uvrštavati frazu – They Don’t Write Songs About Volvos (Ne pišu se pjesme o Volvu) – na svoje promidžbene materijale.

Pista na petom katu zgrade po kojoj se svatko želi provozati autom Fiatova tvornica u Torinu - 1 Fiatova tvornica u Torinu - 2 Fiatova tvornica u Torinu - 3 +1 Fiatova tvornica u Torinu - 4

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju