Prva asocijacija na Njemačku je većini nas Bavarka u dindrlici, pivo, kobase ili eventualno Berlinski zid. Ali Njemačka je puno više od toga, i trenutno je na drugom mjestu u Europi po broju turista, odnosno između Španjolske i Francuske! Pa zar ne bi bilo sjajno izaći iz svih okvira i otići na godišnji odmor upravo negdje u Njemačku! Sve detalje o njemačkoj turističkoj kampanji za dolazeće razdoblje saznali smo u - bavarskom restoranu...

Pozdravni govor održao je Valentin Gescher, voditelj djela za gospodarstvo u Veleposlanstvu Savezne Republike Njemačke u Zagrebu, dok je godišnju temu promocije Njemačke turističke zajednice predstavila Tijana Đuričić, PR menadžer za Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Crnu Goru, Rumunjsku i Srbiju.

Oslanjajući se na tri područja: Njemačka na kulinarski način, Živa tradicija te Umjetnost i rukotvorine, ova kampanja Njemačke turističke zajednice povezuje pozitivnu, modernu sliku Njemačke kao turističke destinacije sa živom, autentičnom tradicijom i njezinom ukorijenjenošću u današnjem društvu.

Nakon uvodnog prezentacijskog dijela prisutni mediji imali su priliku kušati tradicionalne njemačke delicije zaokružene prigodnim ambijentom bavarskog restorana Maximilian.


Kako je Maximilian najpoznatiji bavarski restoran u Zagrebu, tako smo imali prilike degustirati pivske perece, više vrsta kobasa, krumpire i kupus na par načina, mesnu štrucu, pohanu piletinu i pokoje pivce, od kojih svakako treba izdvojiti Paulanerov Salvator. Koji je savršeno legao uz najbolji Keiser Schmarn u regiji...

Njemačka turistička zajednica 2012. godine otvorila je u Beogradu regionalni ured kako bi ciljano razvijala ovdašnji tržišni potencijal. Ovaj je ured od tada zadužen za promociju na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Rumunjske i Srbije.


Za Njemačku kao turističku destinaciju značaj ovog tržišta nastavlja rasti. Tako je od 2012. do 2013. ostvaren porast od 4,6 % – tj. sa 1,8 na skoro dva milijuna putovanja. Njemačka je s dva milijuna putovanja i tržišnim udjelom od 14% već danas omiljena turistička destinacija stanovnika zemalja balkanske regije i time prednjači u odnosu na susjedne zemlje poput Grčke i Turske (svaka po 11%), Italije (9 %) ili Mađarske (7 %).


Gosti iz Hrvatske u 2014. godini ostvarili su 770 000 putovanja i time odabrali Njemačku za najomiljeniju destinaciju (27% Njemačka, 15% Italija, 12% Bosna i Hercegovina i 11% Austrija). Građani Hrvatske najčešće putuju u Njemačku avionom (41%), automobilima (32%) i komb prevozom (22%), zadržavajući se duže od osam noći. Statistike pokazuju da 53% gostiju iz Hrvatske dolazi u Njemačku na odmor, poslovna putovanja, uglavnom na njemačke sajmove. Najčešći su posjetitelji u dobi između 35 i 54 godina (54%) i po danu troše 64 eura, a po putovanju oko 505.


Uglavnom, ako se još niste pronašli u ovome, samo se prisjetite arhitekture Heidelberga, divnog pšeničnog piva, neke utakmice Borussije, mostova Hamburga, ili katedrale u Koelnu, nabavite kartu u Lufthansi, i - vidimo se u Njemačkoj!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju