Da se let nekad može pretvoriti u pravu noćnu moru, pokazuje i iskustvo 200 putnika koji su iz Londona trebali stići u Solun. Njihov let potrajao je gotovo 24 sata, čemu su kumovali loši vremenski uvjeti, ali i čudna politika aviokompanije, piše Dailymail.

Ryanair, koji je već šestu godinu zaredom proglašen za najgoru aviokompaniju, ponovno se našao u središtu incidenta. Naime, zbog guste magle avion nije mogao sletjeti u Solun, ali umjesto do ode u Atenu ili neki drugi bliži aerodrom, avion se spustio u rumunjski – Temišvar!

Dok je putnike ova odluka razbjesnila i počeli su tražiti objašnjenja, Ryanair im je ponudio autobus kojim bi prešli preostalih 700 kilometara (otprilike) i na odredište stigli za deset sati. Jasno, kasnije se otkrilo da je kompanija imala zakazan let iz Temišvara, tako da je vjerojatno bila riječ o smanjivanju troškova i slanju putnika autobusom.

„Trebali smo sletjeti na grčki aerodrom“, izjavio je Sakis Papadopoulos, jedan od putnika na „vječnom“ letu. „Kao da nije dovoljno da je let iz Londona već kasnio, nego su nas umjesto u Grčkoj ostavili u Rumunjskoj“, dodao je za Dailymail.

Na kraju je 89 putnika odbilo ulazak u autobus (ostali su ušli), iako je na njih postojao snažan pritisak aerodromskog osoblja jer su prenoćili u dijelu gdje se predaje prtljaga. Jasno, Ryanair dotad nije ponudio drugo rješenje te se tek sutradan ujutro „sjetio“ ljudima ponuditi hotel, koji su putnici potom odbili zatraživši dolazak aviona i nastavak puta prema Grčkoj.

Naravno, cijela priča završila je i u medijima, a reagirao je grčki ministar prometa nazvavši low cost kompanije tvrtkama koje imaju i „low cost“ odgovornost prema putnicima. Na kraju, putnici su nakon 24 sata (let je trebao trajati 3 i pol sata) stigli kući, a Ryanair je izdao priopćenje u kojem je navedeno kako je situacija, nažalost, bila „izvan njihove kontrole“.

Selo u kojem samo hrabri izlaze nakon zalaska sunca