Dosadila vam je zobena kaša za doručak? Isprobajte amarant. Ova bezglutenska žitarica izvrstan je izbor bjelančevina biljnog porijekla – sadrži svih devet esencijalnih aminokiselina, a tijelo opskrbljuje i drugim važnim nutrijentima poput željeza i prehrambenih vlakana.

Kuhani amarant ima lagan orašast okus, a sjajno će se sljubiti s medom ili javorovim sirupom. Napravite ukusnu kašu te je poslužite s komadićima svježeg voća i orašastim plodovima.

Kaša od amaranta kuha se otprilike pola sata na štednjaku. Možete unaprijed pripremiti veću količinu, držati je u hladnjaku te ujutro samo podgrijati dio koji planirate pojesti s nešto dodatne tekućine.

Kaša se može kuhati u običnoj vodi, ali više okusa dobit ćete ako je napravite na mlijeku ili biljnim zamjenama za mlijeko poput napitka od zobi, badema, soje ili riže.

Sastojci za kašu od amaranta:

  • 500 ml vode ili mlijeka
  • 200 g amaranta
  • prstohvat soli

Priprema kaše od amaranta:

  1. Stavite željenu tekućinu i amarant u lonac. Poklopite ga.
  2. Kuhajte sve zajedno dok tekućina ne zavri.
  3. Smanjite temperaturu na lagano i kuhajte sve zajedno oko 20 do 25 minuta uz povremeno miješanje, dok amarant ne upije svu tekućinu.
  4. Pred kraj kuhanja dodajte malo soli.
  5. Uklonite lonac sa štednjaka i ostavite kašu poklopljenu još 5 do 10 minuta.
  6. Poslužite toplo s voćem i dodacima po želji. Dobar tek!

7 najgorih namirnica koje često jedemo za doručak Muffin Palačinke Jogurt +1 Doručak

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju