Danas, kad marketing igra jako veliku ulogu u svemu, pa tako i u privlačenju gostiju, bitno je izabrati i privlačan turistički slogan. Neki su u tome uspjeli i zasigurno time privukli još turista u svoj zemlje, dok su neki potpuno podbacili i napravili slogane kao da smo otprilike na sredini prošlog stoljeća.

Britanski portal Telegraph nedavno je objavio svoju listu deset najboljih, ali i najgorih turističkih slogana koje su države diljem svijeta koristile u 2016. godini. I dok su se neke zemlje zbilja potrudile i napravile sjajne slogane, druge su potpuno podbacile i trebale bi definitivno razmisliti o promjeni agencije koja im je pomogla pri izradi slogana. Neki su napravili izvrsnu igru riječi (Džibuti, Maroko), drugi se pozvali na povijest (Grčka) dok kod nekih slogani izgledaju prilično zastarjelo i dosadno (Slovačka).

Kako bi sačuvali originalnost, slogane vam donosimo na engleskom jeziku.

10 NAJBOLJIH TURISTIČKIH SLOGANA

1. Džibuti – Djibeauty
2. Škotska – A spirit of its own
3. Maroko (Morocco) – Much mor
4. Zelenortski otoci – No stress
5. Grčka – All time classic
6. Latvija – Best enjoyed slowly
7. Argentina – Beats to your rhythm
8. Norveška – Powered by nature
9. Austrija – Arrive and revive
10. Turska – Be our guest
*Na engleskom se ime države Maroko piše „Morocco“

10 NAJGORIH TURISTIČKIH SLOGANA

1. Mađarska – Think Hungary more than expected
2. Slovačka – Travel in Slovakia, good idea
3. Litva – Real is beautiful
4. Tunis – I feel like Tunisia
5. Cipar – Cyprus in your heart
6. Honduras – Everything is here
7. Ekvador – All you need is Ecuador
8. Urugvaj – Uruguay natural
9. Katar – Where dreams come to life
10. Luksemburg – Live your unexpected Luxembourg
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju