Gastronomski turizam vrlo je popularan i nijedno putovanje nije potpuno bez kušanja lokalnih specijaliteta i posjeta novim restoranima. Uz upijanje lokalne kulture i opuštanje u prirodi, svi smo željni uživanja u lokalnim specijalitetima i kušanja autentičnih jela. Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva nacionalnosti najvećih ljubitelja hrane među putnicima.

Analizom podataka iz recenzija putnika, što uključuje više od 118 milijuna recenzija stvarnih putnika na stranici, Booking.com otkriva da su Englezi, Francuzi i Nijemci najveći ljubitelji hrane jer u svojim recenzijama spominju hranu više nego putnici drugih nacionalnosti. No, nemaju samo Europljani želju za otkrivanjem svjetskih specijaliteta na putovanju, slijede ih Amerikanci i Australci. Iako je Hrvatska prepoznata kao destinacija fine hrane, Hrvati se nisu našli među top 30 nacionalnosti koje su najveći ljubitelji hrane među putnicima.

Top 30 zemalja iz kojih dolaze putnici koji najviše spominju hranu u recenzijama:

1. Ujedinjeno Kraljevstvo
2. Francuska
3. Njemačka
4. SAD
5. Australija
6. Italija
7. Španjolska
8. Nizozemska
9. Švicarska
10. Belgija
11. Kanada
12. Austrija
13. Irska
14. Novi Zeland
15. Indija
16. Ujedinjeni Arapski Emirati
17. Mjanmar
18. Singapur
19. Južna Afrika
20. Argentina
21. Poljska
22. Meksiko
23. Rumunjska
24. Saudijska Arabija
25. Tajland
26. Rusija
27. Švedska
28. Izrael
29. Kina
30. Hong Kong
 
Od asade u Argentini do morskih plodova u Španjolskoj, putovanja u nova odredišta i kušanje ukusnih jela nije samo užitak za nepca, nego i stvara predivne uspomene pa vas mirisi u sekundi mogu vratiti u dane vašeg putovanja. Za više od trećinu (36 posto) svjetskih putnika hrana je ono što im ostaje u najboljem sjećanju još od prvog putovanja, a više od pola (54 posto) tvrdi da im je najbolji dio putovanja u novo odredište upravo kušanje lokalne hrane .

Recenzije mogu biti neprocjenjiv izvor insajderskih savjeta za najbolja mjesta za ljubitelje hrane. Jedna od četiri osobe (26 posto) priznaje da već prvi dan u novom odredištu gledaju online recenzije lokalnih restorana, a više od pola (54 posto) tih putnika gleda recenzije već unutar sat vremena od dolaska u odredište .

Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com-u:

“Od gurmanskih jela u tri slijeda do specijaliteta ulične hrane, hrana je ključan dio svakog putovanja i omogućuje vam da istinski doživite i iskusite drugu kulturu. A najbolje ćete lokalne gurmanske bisere otkriti slušajući savjete drugih putnika koji su već posjetili ta mjesta i kušali te specijalitete. Milijuni naših recenzija i preporuka putnika pomoći će vam da pronađete najbolje smještajne objekte u najboljim lokacijama za ljubitelje hrane među 1,2 milijuna jedinstvenih smještajnih objekata, od kućica na drvetu do vila, apartmana i smještaja na farmi. Kakvo god uzbudljivo gastronomsko iskustvo tražili na svom putovanju, uz Booking.com ćete ga jednostavno pronaći i uživati u njemu.”


 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju