Kad se konačno izgradi Pelješki most, o kojem slušamo već godinama, bit će dugačak otprilike 2,5 kilometra. U međuvremenu ste čuli sto puta koliko je novca potrebno za njega, a o vremenu da i ne govorimo. S druge strane, Kinezi lagano završavaju most koji će biti 25 puta duži od Pelješkog, a ovo je priča o njemu!

Najveći svjetski most preko mora povezati će Kinu, Hong Kong i Makao, bit će dugačak nevjerojatnih 55 kilometara i vrijeme putovanja skratit će za pola. Nakon gotovo 7 godina gradnje, most će uskoro biti otvoren za promet, a između ostalog sastoji se od 6 traka, 4 tunela i jednako toliko umjetnih otoka.

Najduži most - 4 Najduži most - 4 (Foto: AFP)

Doduše, možda je najfascinantnija činjenica kako je za njegovu izgradnju utrošeno toliko čelika da se moglo sagraditi 60 Eiffelovih tornjeva! Novac ovaj put očito nije bio problem, a na izgradnji su sudjelovali stručnjaci iz 14 različitih zemalja svijeta.

Datum otvorenja nije još točno definiran, ali spekulira se kako će most konačno biti otvoren u srpnju ove godine. Ne samo što se procjenjuje kako će prepoloviti vrijeme putovanja već će i doprinijeti jačanju ekonomije.

Očekuje se kako će mostom dnevno prolaziti više od 40 tisuća vozila, a cijena koja je utrošena u njegovu izgradnju nikad nije javno objavljena. Ipak, vjeruje se kako je ukupna cijena projekta oko 13 milijardi eura. Preneseno u kune – most je stajao otprilike 100 milijardi.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju