1. Integralni kreker sa svježim sirom i kivijem
Kreker i svježi sir odličan su duet ugljikohidrata i proteina jer potiču stvaranje triptofana, aminokiseline koja opušta i uspavljuje. Dodatne poene dobit ćete ako ovom brzinskom kanapeu dodate kivi, koji prema studiji iz 2011. pomaže osobama koje pate od nesanice da pronađu svoj prijeko potreban odmor.

2. Riža na mlijeku
Toplo mlijeko prirodni je sedativ koji će vas uspavati, no dodatni učinak postići ćete ako mlijeko ugrijete s nešto kuhane riže. Znanstvenici su otkrili da osobe koje često jedu rižu bolje spavaju od onih koji svoj glavni izvor ugljikohidrata pronalaze u kruhu, dok česta konzumacija tjestenine – a osobito prije spavanja – ima posve suprotan učinak od željenog.


3. Rolica od šunke i sira
'Kruljenje' u želucu smirite rolicom od šunke i sira. Ova slasna kombinacija ima tek stotinu kalorija, a potiče stvaranje triptofana koji opušta organizam. Takozvani - goli sendvič!

4. Napitak od banane

Umjesto riže, mlijeko možete obogatiti i komadićima banane. Ovo tropsko voće bogato je magnezijem i vitaminom B6, koji pomaže u proizvodnji serotonina – neurotransmiterske kemikalije čija ravnoteža u tijelu jamči dobar san.

5. Šaka oraha
Orasi su kalorični orašasti plodovi – u 100 grama nalazi se nešto više od 600 kalorija, ali su i veliki saveznici u borbi protiv stresa i nesanice, jer provjereno opuštaju. Pojedite šaku oraha prije spavanja i osigurajte si zaslužen odmor.


 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju