"Bosna i Hercegovina, smještena na Balkanskom poluotoku, područje je veličanstvene raznolikosti: netaknuta priroda, nepregledni planinski lanci i kultura koja neće nikoga ostaviti ravnodušnim. Bosanski ćevap, jedan od najpoznatijih specijaliteta u Bosni, bio je inspiracija ovog putovanja“, započinje kratki film Gastro tražilice na YouTubeu koji je oduševio gledatelje. Rutom ćevapa gladnu ekipu koju čine Miroslav Mirković i Bojan Horvat, put je odveo do Banja Luke, Travnika i Sarajeva, epicentara najboljih ćevabdžinica zbog kojih vrijedi sjesti u auto samo radi uživanja u mirisima i okusima.
"Priča o bosanskom ćevapu bila je inspiracija za snimanje ovog filma gdje smo se odlučili na jedan nevjerojatan gurmanski izazov. U pet dana obišli smo osam najboljih ćevabdžinica Bosne i Hercegovine. Ćevap-tour započeo je u Banja Luci gdje smo posjetili tri ćevabdžinice: Banjalučanku, Muju i Mahu. Nakon toga put nas vodi za Travnik gdje smo kušali ćevape kod Harija i posjetili jednu od najstarijih travničkih ćevabdžinica Bosnu (Kod Rušana), a gastro maraton završili smo u Sarajevu gdje smo uživali u ćevapima legendarnog Želje, Ferhatovića i Bagrema“, otkriva ekipa Gastro tražilice i dodaje:
"Film o bosanskom ćevapu nije samo još jedna obična priča o hrani, već gastronomska bajka o divnim ljudima, jednom drugačijem mentalitetu, ali i o načinu života koji polako izumire".
Gladna braća, odnosno pratitelji popularnog kanala koji prati 84 tisuća ljudi, kratki film o instituciji bosanske kuhinje itekako su nahvalili jer su u fokusu ljepota života, fina hrana, kao i promocija Bosne i Hercegovine.
"Preukusna hrana, prelijepa priroda i predobri ljudi. To je naša Bosna i Hercegovina i volimo je svim srcem“, jedan je od komentara.
Gastro tražilica neumorno češlja restorane (ali i štandove i druga mjesta na kojima se (dobro) jede) diljem regije, a posljednje recenzije odradili su u Zagrebu, na Pagu i u Vrbovcu. Koliko hvale, toliko i kude, a i sami kadrovi otkrivaju tisuću riječi.