Naručite li kutiju smrznutih kroketa s govedinom Kobe iz Asahiye, obiteljske mesnice u gradu Takasago u zapadnoj japanskoj prefekturi Hyogo, proći će još trideset godina prije nego što primite narudžbu. Nije tipfeler, radi se o tri desetljeća.
Osnovana 1926., Asahiya je desetljećima prodavala mesne proizvode iz prefekture Hyogo, uključujući govedinu Kobe, prije nego što je u godinama nakon Drugog svjetskog rata na svoje police smjestila i goveđe krokete.
Međutim, tek početkom 2000-ih okruglice od krumpira i govedine pržene u dubokom ulju postale su internetska senzacija, što je rezultiralo smiješno dugim čekanjem. Predmet želje nazvan "Extreme Croquettes" jedna su od četiri vrste Kobe kroketa dostupnih u Asahiyi.
Shigeru Nitta, treća generacija vlasnika Asahiye, posao je preuzeo od oca 1994. godine kada je imao 30 godina. Nakon što je nekoliko godina eksperimentirao s internetskom prodajom donio je hrabru odluku i ponudio krokete po značajno nižoj cijeni nego što potroši na samo meso i to samo zato da bi što više ljudi čulo za njegovu mesnicu. Kako bi ograničio financijski gubitak ponudio je tek 200 kroketa tjedno. Cijena po o kroketima od vrhunskog mesa koji ne sadrže konzervanse po cijeni nešto višoj od 20 kuna ubrzo se pročula, a 2016. je lista čekanja bila dulja od 14 godina.
Marketinški trik se pokazao uspješnim jer je polovica kupaca koja se raspitivala o kroketima naručila Kobe. Kroketi su sami po sebi i dalje neisplativi, ali Nitta je zahvalan na popularnosti jer smatra kako na taj način pomaže promociji Kobea.