Galerija Hotel Epidaurus - 8 6 Hotel Epidaurus - 9 6 Hotel Epidaurus - 10 6 Hotel Epidaurus - 6 6

U trendu Kviz općeg znanja - 13 15 pitanja Kviz općeg znanja: Za one koji čitaju (i pamte) dalje od naslova Spud Bud Spud Bud Hit-krumpiri zbog kojih se čekalo u ogromnim redovima na Dolcu sele se na more Ribarska kuća u uvali Magrovica, Dugi otok, Airbnb - 2 Pravi mali raj Dva metra od mora: Ribarska kućica na Dugom otoku za istinsku uživanciju


Poznati hotel Epidaurus iz Cavtata dobio je novi, osvježen i moderan izgled. Iza renovacije stoji zagrebački arhitektonski studio Dizarre kreativna arhitektura, a ovaj projekt samo je jedan od brojnih koji potvrđuju kako se na cijelom, a posebice južnom Jadranu, događa pravi boom u gradnji i obnovi hotela.

Smješten u predivnoj uvali Tiha, čije samo ime govori o kakvom se ugođaju radi, hotel Epidaurus nije samo idealan za parove, već i za obitelji. Ideja je bila kreirati hotel i sadržaj u kojem će uživati cijela obitelj jer osim dječjih radionica, hotel posjeduje i teen klubove, restoran, spa i rekreacijske sadržaje koji su idealni za odmor na jednoj od ljepših obala u svijetu.

Hotel Epidaurus - 5 Hotel Epidaurus - 5 (Foto: PR)

More je vječna i neiscrpna inspiracija, pa smo se stoga odlučili za življe boje, što je posebno vidljivo u restoranu hotela. U hotelu je preuređen prostor recepcije, predvorje, 312 soba i kupaonica te restoran. Iako je glavni materijal drvo, gostima smo htjeli omogućiti pravi mediteranski ugođaj te da se osjećaju kao da su u svom vlastitom domu. Naravno, posebno nam je drago da su reakcije jako pozitivne, uzevši u obzir da je hotel tek ljetos prvi put otvorio svoja vrata nakon renovacije“, izjavio je Hrvoje Pajk, direktor Dizarre kreativne arhitekture.

Hotel Epidaurus - 9 Hotel Epidaurus - 9 (Foto: PR)

Međutim, ovo je tek početak. Jug Jadrana posebno cvjeta s gradnjom i obnovom hotela zbog sve veće potražnje gostiju za smještajem. Pajk dodaje: „Gradnja stvarno raste jer se, osim u popularnosti hrvatske obale, dio uzroka nalazi i u brojnim događanjima u svijetu i zemljama koje nam predstavljaju izravnu turističku konkurenciju.“

Inače, završena ljetna sezona za Hrvatsku je donijela veliki uspjeh, financijski, ali i reputacijski, stoga nema sumnje kako će se gradnje novih i obnove starijih hotela nastaviti.