Dobitnici nagrade Simply the best 2013. godine
U kategoriji Putnička agencija – programi domaće turističke ponude dobitnici su:
Adriagate.com - Lenio d.o.o., Split
Za kreativan iskorak u prezentaciji ponude krstarenja kroz video priču gostiju.
Gulliver travel, Dubrovnik
Za inovativnost i kreativnost u oblikovanju novog ekskluzivnog izleta na motorima Gulliver easy ride – skrivena rivijera.
Kompas Zagreb
Za kontinuitet produkcije kataloga Odmor i kreativan pristup kojim dominira ponuda hrvatskih turističkih objekata.
U kategoriji Turizam ruralnog područja-izletnički objekt sa smještajem (OPG) dobitnici su:
Acin salaš, Tordinci
Za kreativnost i inovativnost u oblikovanju turističke ponude na podlozi tradicijskih vrijednosti imanja, te iskazan doprinos unapređenju lokalnog turističkog prometa.
Agroturizam Kalpić, Lozovac
Za kreativnost i inovativnost u oblikovanju turističke ponude temeljene na lokalnim tradicijskim vrijednostima i iznimnu kvalitetu usluge.
Korablja Tišinić, Taborište
Za kreativnost i inovativnost u oblikovanju turističke ponude, očuvanja tradicijskih vrijednosti i poticaja razvoja lokalnog turističkog prometa.
Repro Eko, Volavje
Za kreativnost i inovativnost u oblikovanju turističke ponude i očuvanja tradicijskih vrijednosti.
U kategoriji Smještajni objekt s cjelogodišnjim poslovanjem dobitnici su:
Hotel Aurora, Mali Lošinj
Za kreativnost i inovativnost u oblikovanju koncepta prirodnog wellnessa biranim uljima ekološki uzgojenog aromatičnog bilja lošinjsko-creskog arhipelaga.
Hotel Double Tree by Hilton, Zagreb
Za kreativnost i inovativnost ukupne ponude hotela koja se odlikuje vrhunskom uslugom i visokokvalitetnim sadržajima.
Pansion Piroš čizma, Suza
Za kreativnost u oblikovanju tradicijskih sadržaja, kvalitete ukupne ponude objekta, te značajan doprinos unapređenju lokalnog turističkog prometa.
Hotel Trakošćan, Trakošćan
Za kreativnost i inventivnost u ponudi temeljenoj na lokalnim tradicijskim vrijednostima bednjanskog kraja, i iskazanu kvalitetu usluge.
Hotel Well -Terme Tuhelj
Za kreativnost i inventivnost u ostvarenom unapređenju hotelske ponude, kvalitetu usluge ,te izuzetne rezultate ostvarene u porastu broja gostiju.
U kategoriji Tematska manifestacija – uprizorenje legendi i povijesnih događaja dobitnici su:
Gubec teatar, Stubica
Za inovativnost novog turističkog proizvoda, prvog multimedijalnog mappinga u Hrvatskoj koji povijesni događaj pretvara u multimedijalnu legendu.
Gusarska bitka, Omiš
Za kreativnost i kvalitetu realizacije uprizorenja izvorne bitke koja je postala prepoznatljiv dio turističke ponude Dalmacije.
Legenda o picokima, Đurđevac
Za kreativnost i kvalitetu scenskog prikaza, čime je manifestacija ušla u krug najvrjednijih turističkih proizvoda kontinentalne Hrvatske.
Legendfest, Pićan
Za kreativnost i inovativnost, te ostvarene rezultate u realizaciji jedinstvenog festivala narodnih priča, legendi i mitova.
Dobitnici Posebnog priznanja za inovativnost i razvoj turističke ponude dobitnici su:
Renesansni festival, Koprivnica
Za inovativan pristup realizaciji festivala bez upotrebe plastke, te istovremeno kreativan pristup izradi tradicijskog pribora.
mr.sc Ivo Eškinja, Biograd na moru
Za kreativno osmišljavanje i razvoj projekta Biogradski stol – festivala izvorne hrane i pića, suvenira i folklora, te 40 godišnje aktivno profesionalno djelovanje u turizmu.
Romantika u Saloni, Solin
Za kreativan pristup realizaciji manifestacije koja prostor arheološkog lokaliteta i programski sadržaj povezuje u vrhunski kulturni doživljaj.
Ovom trodnevnom susretu turističkih djelatnika odazvalo se 130 predstavnika turističkih agencija, hotelijera i destinacija iz regije, a ovogodišnja burza PUT posebna je i po tome što je u organizaciji UHPA-e, a uz potporu Ministarstva turizma, održana međunarodna konferencija 90. godina putničkih agencija u Hrvatskoj.