Istraživanje koje je nedavno provedeno pokazalo je kako neke aviokompanije itekako drže do odnosa prema putnicima i prije puta, ali i za vrijeme njegova trajanja. S druge strane, neke, među kojima su i poznate svjetske kompanije, baš i nisu dobro prošle kad je u pitanju zadovoljstvo korisnika.

U istraživanje je bilo uključeno nekoliko kategorija, kao što su ljubaznost osoblja, hrana i piće, udobnost sjedala, ukrcavanje i vrijednost za novac. Također, kompanije su bile podijeljene u dvije kategorije, prema dužinama leta. Prva kategorija obuhvatila je kompanije čiji letovi često traju kraće od 3 sata, a druga one letove, gdje u avionu provodite 6 ili više sati.

Istraživanje provedeno među putnicima tako je pokazalo kako je najbolja kompanija za kraća putovanja turski avioprijevoznik Turskih Airlines. Naime, korisnici njihovih usluga dali su im najviše ocjene za hranu koju poslužuju, kao i za uslužnost osoblja. U vrhu su se još našle kompanije Scandinavian Airlines i Icelandair, dok je na samom dnu španjolska niskotarifna kompanija Vueling, gdje po mišljenju korisnika ne valja. Također, dva mjesta iznad Vuelinga, našao se slavni Ryanair.

Što se tiče dugih letova, najboljom, prema zadovoljstvu putnika, pokazala se kompanija Singapore Airlines. Putnici smatraju kako je kod njih gotovo sve savršeno, pa su tako u skoro svakoj kategoriji zaslužili maksimalne ocjene. Singapurčane slijede kompanije Emirates i KLM, a dva poznata imena našla su se na dnu. Naime, ako je vjerovati putnicima, Air Canada i United Airlines morali bi hitno promijeniti svoju politiku na bolje.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju