U trendu Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili" Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Salata od svježih krastavaca Odlična uz roštilj Salata od svježih krastavaca: Fini preljev gotov za 5 minuta napravit će veliku razliku

Biste li platili gotovo 120 tisuća eura za ručak? Na prvu ćete sigurno mahati glavom lijevo – desno. No, što ako je mjesto ručka planirano u luksuznom balonu na vrući zrak na rubu svemira?

Ovo je misija s Michelinovom zvjezdicama. Turistička tvrtka prodaje karte za putovanja luksuznim balonom na vrući zrak, odnosno kapsulom pod tlakom spojenom na stratosferski balon – u kojem će hrabri gurmani biti posluženi hranom kvalitete tri Michelinove zvjezdice na rubu svemira, kako izvještava New York Post.

Luksuzni zračni balon s niskim udjelom ugljika francuske tvrtke Zephalto, imena Celeste, primit će do šest putnika, plus dva pilota na šestosatnom putovanju koje započinje krajem 2024. godine. Tvrtka, naravno, ovo naziva "iskustvom života". Zamislite samo ispijanje šampanjca koji se poslužuje s visine od 20 tisuća metara dok gledate u sloj Zemljine stratosfere.

Ako se i odlučite, za početak trebate platiti cca 10 tisuća eura samo za rezervaciju, a prije samog leta, dodati još 110 laganih tisućica…
Luksuzni let dostići će maksimalnu visinu za 90 minuta i lebdjeti iznad Zemlje tri sata – što je dovoljno za posluživanje od više sljedova. Kuhar s Michelinovom zvjezdicom nije objavljen, no gosti putovanja dobit će prilagođeno iskustvo prilagođeno njihovim prehrambenim preferencijama i zahtjevima za obrokom.

Celeste je dizajnirao francuski arhitekt Joseph Dirand, koji također stoji iza restorana Loulou u Louvreu. "Zephaltova vizija je ponuditi gostima priliku da pogledaju Zemlju iz nove perspektive i svjedoče njenoj sferičnoj krivulji, u tami svemira, ali u udobnosti kvalitete, gostoprimstva i sigurnosti", stoji u priopćenju tvrtke.

Mi možemo samo dodati – lijepo je biti bogat.