Nakon prvog svjetskog rata i s velikim napretkom znanosti i inženjerstva, pa tako i mlade aeronautike, počeli su padati i prvi veliki rekordi. Godine 1919. Britanci John Alcock i Arthur Brown preletjeli su Atlantik. Iste godine poduzet je i prvi let iz Engleske u Australiju, a nekoliko godina kasnije, 1923., izveden je prvi transkontinentalni let. U isto je vrijeme nekoliko Europljana pokušalo izvesti let oko svijeta, ali svi su pokušaji završili neuspjehom.
Američka se vojska, naravno, i sama morala uključiti u ovu utrku, pa su u suradnji s tvrtkom Douglas Airplane Company kupili pet mornaričkih torpednih bombardera i modificirali ih tako da mogu slijetati na kotače ili na pontone te su im povećali spremnike goriva. Tako dobiveni model nazvali su prigodno - Douglas World Cruiser (DWC). Jedna je letjelica bila testni prototip, a ostale četiri su se spremale za let oko svijeta, svaka s po jednim pilotom i jednim mehaničarom. Zrakoplovi su dobili imena Seattle, Chicago, Boston i New Orleans.
Cilj leta oko svijeta bio je testiranje zrakoplova kao nove globalne tehnologije koja bi mogla u budućnosti povezati svijet i značajno ubrzati trgovinu. Let Douglas World Cruisera bio je pothvat na kojem su bile angažirane zrakoplovna služba američke vojske, mornarica, obalna straža i ured za ribarstvo.
Trebalo je osigurati mogućnost slijetanja, popravka zrakoplova i naravno opskrbe na svim točkama ove ambiciozne rute. Pripremljeno je na tisuće galona goriva, čak 35 zamjenskih motora i sva sila rezervnih dijelova. Avioni su morali biti lagani, pa je posada morala dobro razmisliti što će ponijeti, a što ne. Na kraju nisu uzeli ni padobrane ni pojaseve za spašavanje.
Smjer i plan puta odredili su meteorolozi – nad sjevernim Pacifikom bilo je sigurnije letjeti u proljeće, a nad Atlantskim oceanom u kasno ljeto. Dana 6. travnja 1924. četiri DWC-a aviona poletjela su iz Sand Pointa pored Seattlea prema jugoistočnoj Aljasci. Na svojem putu prema zapadu prošli su i arktičke i tropske uvjete, nepovoljno vrijeme i mehaničke muke.
Jedan se zrakoplov srušio već iznad Aljaske, a ostala tri nastavila su preko Pacifika, što je ujedno bio i prvi let preko najvećeg oceana, prema Japanu. Dalje su preko Kine, Indokine, Indije i Bliskog Istoka stigli nad Europu. Između Farskih otoka i Islanda Boston je morao sletjeti i na kraju je potonuo, a njegova se posada prekrcala u prototip, nazvan Boston II. Na kraju su prvi preletjeli i Atlantik s istoka na zapad, a kada su stigli nad Ametičko kopno, počeli su dočeci, parade i slavlja. Svi su ih htjeli vidjeti i pozdraviti, a čestitao im je i predsjednik Calvin Coolidge.
Prvi uspješan let oko svijeta službeno je završio slijetanjem u Sand Point 28. rujna 1924. godine. Ukupno su preletjeli 44342 kilometra, a na tom su se puti prizemljili 74 puta. Čitav je let trajao 175 dana, odnosno nešto manje od šest mjeseci, a Douglas je odmah u svojim kampanjama počeo isticati da su njegovi zrakoplovi prvi obletjeli svijet.
14 sati i 56 minuta: Let Amelie Earhart koji je promijenio povijest zrakoplovstva +1