Galerija CR450 - 1 0 CR450 - 3 0 CR450 - 2 0 CR450 - 4 0

U trendu Šetnica kroz Kanal sv. Ante - 2 Kao iz bajke Četiri i pol kilometra ljepote: Put na kojem se spajaju grad i more, priroda i povijest Spud Bud Spud Bud Hit-krumpiri zbog kojih se čekalo u ogromnim redovima na Dolcu sele se na more Kremasta tjestenina s tikvicama Tjedni jelovnik Brzo, lagano i povoljno: 7 neodoljivih ljetnih jela za koja vam pećnica ne treba

Prototip brzog vlaka naziva CR450, predstavljen u Pekingu 29. prosinca, dosegao je brzinu od čak 450 kilometara na sat, što znači da bi svijet uskoro mogao imati novi najbrži vlak. Kada stane na tračnice za komercijalnu upotrebu, novi vlak nadmašit će trenutni kineski model CR400, koji je debitirao 2017. i vozi brzinom od 350 kilometara na sat.

Najnoviji prototip CR450 potpisuju tvrtke CRRC Changchun Railway Vehicles i CRRC Sifang, koji hvale njegovu brzinu, ali i energetsku učinkovitost, kontrolu buke i performanse kočenja. Prototip je prošao više od 2000 testova kako bi zadovoljio rigorozne zahtjeve komercijalnog rada, navodi China Daily, ali potrebna su daljnja ispitivanja i poboljšanja kako bi se dostigli strogi standardi.

U posljednjem desetljeću Kina je postala neosporni svjetski lider u razvoju željeznica, izgradivši tisuće kilometara novih pruga koje dosežu gotovo svaki kutak zemlje. Kineska željeznička mreža proteže se duljinom većom od 160 tisuća kilometara, uključujući više od 46 tisuća kilometara brzih željezničkih linija.

Brzi vlakovi ekološka su i učinkovita alternativa kineskom zračnom prometu koji povezuju velike gradove s ruralnim mjestima. Od 1980-ih, stotine milijardi dolara uloženo je u nove brze željeznice velikog kapaciteta diljem Europe i Azije, koje su uveli japanski Shinkansen i Train a Grand Vitesse (TGV) u Francuskoj.

Novogodišnji kviz: Provjerite koliko poznajete svjetske običaje kojima se prizivaju sreća i blagostanje Novogodišnji kviz - 15 Novogodišnji kviz - 14 Novogodišnji kviz - 13 +11 Novogodišnji kviz - 12