Na našem tržištu pojavio se jedinstveni novitet - suvenirski program "Čitam dodirom" koji uključuje majice, torbe i ruksake s točkicama, odnosno s natpisima na Brailleevom pismu s uvećanim taktilnim tiskom.

Ovaj socijalno osviješten suvenir predstavlja inovaciju na našem tržištu, a odnedavno ga možete pronaći na URIHO-vim prodajnim mjestima u Zagrebu i web shopu.

Kako URIHO promiče inkluziju u svom poslovanju najnovije suvenire ustanova je izradila u suradnji sa slijepim i slabovidnim osobama. Osim dizajnerice, u samom procesu nastanka proizvoda „Čitam dodirom“ sudjelovale su psihologinja i socijalna pedagoginja iz URIHO- a koje su ujedno i osobe s oštećenjem vida, a sve u cilju konačnog rezultata koji je u potpunosti zadovoljio tehničke i kvalitativne karakteristike.

Tisak na majicama i torbama sadrži natpis „Zagreb“ u arial fontu koji osobe slabijeg vida najlakše čitaju, a ispod svakog latiničnog slova nalaze se uvećane, ispupčene točkice na Braillevom pismu.

Čitam dodirom Čitam dodirom (Foto: Uz dopuštenje URIHO-a)

Dopadljivi i inovativni proizvodi iz suvenirskog programa URIHO-a mogu biti i originalan poklon jer dolaze pakirani u ekološki prihvatljivim, biorazgradivim vrećicama s naljepnicom, odnosno porukom zahvale za svaki kupljeni proizvod.

Inače, sustav pisma za slijepe osobe kod kojeg se upotrebljavaju šest izbočenih točkica univerzalan je u cijelom svijetu. Braille, i sam slijep od četvrte godine, radeći kao učitelj slijepe djece, usavršio je pismo koje je danas temelj i nositelj pismenosti slijepih osoba. Svako slovo abecede, pravopisni znakovi, brojevi i ostala pravila pisanja i čitanja u Brailleevom pismu osmišljeni su sistemom od šest točaka organiziranih u dva stupca.

Točkice na brajici nemaju samo ulogu osiguravanja pristupačnosti nego je vrlo važna i njihova senzibilizacijska uloga. Iako je brajica na URIHO-vim proizvodima veća u odnosu na uobičajenu, ona je upravo takva kako bi ju taktilno mogli doživjeti i ljudi nevični pravim, sitnim brajičnim točkicama.

„Zažmirite i prođite prstima preko ispupčenih točkica, osjetite kako se čita dodirom“, poručuju iz ustanove URIHO. Vjerujemo kako će ovakav suvenir biti edukativan ne samo za najmlađi uzrast, već i za one zrele životne dobi.

Iskusite nešto novo, pročitajte dodirom ime glavnog grada na majici, ruksaku ili torbi. Promovirajte ljepote našeg glavnog grada i inovacije iz najstarije zaštitne radionice u RH, poručuju iz ustanove URIHO.

Od javorova sirupa do babuške: Koji su najprodavaniji suveniri u raznim svjetskim zemljama? +0 Čaj

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju