Ovim svečanim činom Hrvatska se još jednom našla u elitnom društvu, među malobrojnim zemljama koje, uz tradicionalna MICHELIN priznanja poput zvjezdica, Bib Gourmanda i preporuka, imaju i nositelje zlatne plakete. Uz Francusku, Italiju, Njemačku, Španjolsku, Portugal i Austriju, sada se i Hrvatska sve snažnije ističe na karti svjetske gastronomije.

PR PR (Foto: PR)

MICHELIN zlatna plaketa uvedena je 2020. godine kao kreativna inicijativa koja za cilj ima dodatno osnažiti prisutnost restorana na društvenim mrežama te potaknuti angažman i vidljivost ugostitelja. Riječ je o posebnom priznanju koje slavi ne samo kulinarsku izvrsnost, već i komunikaciju s gostima, estetiku prezentacije i dosljednost u stvaranju nezaboravnog gastronomskog doživljaja.

 

PR PR (Foto: PR)

„Dodjela MICHELIN zlatne plakete restoranima LD i Tavulin potvrda je onoga što svakodnevno vidimo u radu s našim partnerima, da hrvatski ugostitelji posjeduju iznimnu profesionalnost, strast i kreativnost. Ova priznanja nisu rezultat slučaja, već su plod kontinuiranog rada, vrhunske izvedbe i besprijekorne posvećenosti detaljima. Zlatna plaketa je simbol izvrsnosti, ne samo na tanjuru, već i u cjelokupnom doživljaju koji restorani nude svojim gostima“ istaknuo je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.

PR PR (Foto: PR)

Prošlogodišnji nositelji zlatne plakete bili su Zrno Soli i i Il Ponte, a novi nositelji, LD i Tavulin, svojim radom i predanošću nastavljaju podizati ljestvicu gastronomske izvrsnosti. METRO Hrvatska, kao globalni lider u HoReCa sektoru i ponosni partner MICHELIN vodiča, kontinuirano podržava ugostitelje u njihovom profesionalnom razvoju, prepoznajući važnost kvalitete, inovativnosti i održivosti u današnjoj gastronomiji. Popis svih restorana uvrštenih u MICHELIN vodič za 2024. godinu dostupan je na službenim stranicama vodiča.

PR PR (Foto: PR)