U trendu Kviz općeg znanja - 1 Hrana za mozak Kviz općeg znanja: 15 pitanja koja će pravi kvizaši smazati za doručak Tikvice ne morate pržiti u dubokom ulju da bi bile ukusne Korak po korak Kako ispeći fine tikvice na tavi bez puno ulja, a da ne ispadnu gnjecave? Složenac od naribanih tikvica Najlakši recept Izvana hrskav, a iznutra mekan i sočan: Naribajte tikvice i napravite ovaj neodoljivi ljetni složenac


Iza imena svjetskih gradova, barem kada je riječ o engleskom jeziku, kriju se zanimljivi pojmovi koje je moguće iskoristiti za brendiranje istih. Takvom logikom poslužila se i fotografska entuzijastica Raluca Teodora Popescu, koja je kreirala nove zanimljive 'logotipe' europskih metropola.

'Pokušala sam napraviti internetski oglas za jednu putničku agenciju, i dok sam istraživala počela sam se pitati kako bi ilustracijom prikazala pojedino ime nekoga grada,' priznaje ove Rumunjka koja se bavi marketingom.



Tako je spoznala da Bratislava započinje engleskom riječi bra za grudnjak, da Budimpešta (Budapest) obuhvaća ime budističkog duhovnog vođe, ali i da Island (Iceland) sadrži riječ ice za sladoled.

Lingvističko i fonetičko istraživanje gradova i država u Europi dovelo ju je do zanimljivih otkrića koje je pretvorila u zanimljiv projekt po imenu 'Branding Cities'. Zavirite u našu fotogaleriju i otkrijte kakvi se sve pojmovi kriju u imenima poznatih turističkih meka.