Iza imena svjetskih gradova, barem kada je riječ o engleskom jeziku, kriju se zanimljivi pojmovi koje je moguće iskoristiti za brendiranje istih. Takvom logikom poslužila se i fotografska entuzijastica Raluca Teodora Popescu, koja je kreirala nove zanimljive 'logotipe' europskih metropola.

'Pokušala sam napraviti internetski oglas za jednu putničku agenciju, i dok sam istraživala počela sam se pitati kako bi ilustracijom prikazala pojedino ime nekoga grada,' priznaje ove Rumunjka koja se bavi marketingom.



Tako je spoznala da Bratislava započinje engleskom riječi bra za grudnjak, da Budimpešta (Budapest) obuhvaća ime budističkog duhovnog vođe, ali i da Island (Iceland) sadrži riječ ice za sladoled.

Lingvističko i fonetičko istraživanje gradova i država u Europi dovelo ju je do zanimljivih otkrića koje je pretvorila u zanimljiv projekt po imenu 'Branding Cities'. Zavirite u našu fotogaleriju i otkrijte kakvi se sve pojmovi kriju u imenima poznatih turističkih meka.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju