Svi znamo za popularno domaće gazirano piće od naranče, ali ono što većina ne zna je da je Nara 20. lipnja proslavila 50. rođendan. Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine.



Grupa Radenska, odnedavno ponosni vlasnik Nare, odlučila je udahnuti nov život i vratiti zasluženi sjaj jednom od najdugovječnijih domaćih brendova na tržištu te je za proslavu svoje prve velike obljetnice, uz pomoć nagrađivane kreativne agencije Sonda iz Poreča, redizajnirala pakiranje i predstavila kreativnu kampanju.

Kampanja naziva Narasli uz Naru oživljava popularnu maskotu djevojčice i prepoznatljivu Nara melodiju interpretirane u suvremeno doba i od strane novih generacija. Nekadašnji autorski rad priznatog kantautora Arsena Dedića za ovu priliku osuvremenjen je i odsviran od strane njegova sina Matije, a stihove je otpjevala unuka Lu.



Maskotu djevojčice još davno je osmislio ilustrator i animator Milan Blažeković. Sukladno mobilnosti koje nosi suvremeno doba, u ovoj kampanji maskota Nara putuje kroz vrijeme i podsjeća nas na mnoga zanimljiva događanja iz prošlosti, a koja je proživjela zajedno s nama.

Za više informacija posjetite službenu stranicu.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju