Nov izgled Karlovačkog piva odlikuju moderan dizajn te stiliziran i moderniziran grb grada Karlovca kojim dominiraju prekrasne sirene – inspiracija za sinoćnji događaj. Misteriozan svijet sirena na jučerašnjem događaju bio je odličan uvod kojim Karlovačko otvara novo poglavlje pivske mitologije.
„Ovim događajem uplovili smo u budućnost. Karlovačko pivo ima dugu tradiciju, no to je pivo koje se stalno razvija i okrenuto je budućnosti. Nova etiketa ponosno pokazuje svu strast i umijeće koje ulažemo u naše Karlovačko. Podsjećamo i na hrvatski ječam kojeg koristimo u Karlovačkom pivu. Za nov izgled Karlovačkog inspirirale su nas sirene – simbol karlovačkih rijeka koje su oduvijek povezivale ljude. Tako i naše Karlovačko povezuje sve nas optimiste i zaljubljenike u život, a vjerujemo da će tako biti i u budućnosti u koju plovimo“, istaknula je Branka Slaveska, predsjednica Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Karlovačko pivo novog izgleda, ali istog vrhunskog okusa, uskoro stiže na tržište. U proizvodnji Karlovačkog piva koriste se prirodni sastojci: slad napravljen od ječma s hrvatskih polja, voda, kvasac i hmelj. Karlovačko pivo ne sadrži konzervanse, aditive niti sirovine GMO podrijetla. Ukoliko se u njemu uživa umjereno, pivo može biti dio zdravog stila života. Osim toga, pivo sadrži manje kalorija nego mnoga druga pića stoga ne čudi da su u njemu uživale i brojne dame na sinoćnjem događanju.
Više od 600 uzvanika na predstavljanju novog izgleda Karlovačkog, a među ostalima i Sandra Bagarić, Ivan Todorić, Ivan Dečak, Tarik i Lejla Filipović, Marko Tolja, Davor Bruketa i Siniša Waldinger, rukometaši Zlatko Horvat i Filip Ivić, vaterpolisti Miho Bošković i Pavo Marković, Andrea Andrassy, Iva Šulentić, Renata Sabljak, Saša Buneta, Lana Klingor Mihić, Ivana Mišerić, Viktor Drago, Damir Martinović Mrle, modni dvojac Elfs, Neven Ciganović, bend Pavel, Nevena Rendeli, Ivana Mišura, Vanillaz…