Čokolada
. Omiljena poslastica svih slatkoljubaca. Još kad je u pitanju prava čokolada, s velikim postotkom kakaa, koji po mogućnosti dolazi iz organskog uzgoja i stvoren po načelima etičkog poslovanja, e, to je već prava stvar.

Hotel Chocolat nudi baš takvu, u svim oblicima, krutim i tekućim, s raznim voćnim, orašastim i drugim dodacima, tamnu, mliječnu, pa i dijetalnu. Jedno je sigurno – ovdje nećete ostati željni čokolade.

Hotel Chocolat sastoji se od prodavaonica, cafea i restorana, ali i kakao barova u Londonu i Kopenhagenu, gdje su otvorena i 3 butique hotela, dok je glavni objekt smješten na otoku Santa Lucia na Karibima, gdje se nalazi i plantaža kakaa.

Vlasnici Angus Thirlwell i Peter Harris 1993. su počeli s online prodajom čokolade. Pet godina kasnije stvorili su i Klub kušatelja čokolade, a 2004. otvorili su prvu trgovinu. Svoj san kupnje plantaže ostvarili su dvije godine kasnije, kada su na otoku Santa Lucia kupili Rabot Estate, plantažu staru 250 godina. Od tada samo se šire s kafićima, restoranima, boutiqe hotelima, a tiskaju i kuharice.

Zanimljiva je priča kako su od prodaje čokolade došli i do kupovine plantaže. Jedna članica njihova kluba, Michele Clare, čistila je ured svog muža nakon njegova umirovljenja te ispod hrpe prašnjavih knjiga pronašla primjerak knjige naziva "Kakao i čokolada: Njihova povijest od plantaža do kupca", koja je tiskana 1920. Odmah ju je poslala Angusu, koji je nije uspuštao iz ruku.

Začudilo ga je ono što je pročitao. U to su vrijeme, naime, proizvođači čokolade svoju čokoladu stvarali izravno iz zrna, dok je sada otkupljuju od onih koji zrna kakaa pretvaraju u čokoladu.

Angus je pomislio, zašto ne bi i oni sami uzgajali svoj kakao? Nakon toga upustili su se u kupnju plantaže i posao je procvjetao. Kupcima se sviđa što znaju porijeklo kakaa, a prednost je i što većina ostalih proizvođača čokolade radi sasvim suprotno: specijaliziraju se u pojedinim dijelovima proizvodnje, ali ih ne zanima proces od početka do kraja.

Osim što uzgaja svoj kakao, Hotel Chocolat surađuje i s drugim farmerima, a iznimno daje naglasak na etičko poslovanje. Stoga i njihova čokolada dolazi s visokom cijenom. Manja pakiranja dostupna su za 2-3 funte, no bombonijere su po 20 do 40 funti.

No, zato se možete učlaniti u njihov Tasting Club te na mjesečnoj bazi dobivati nove proizvode, koji će na police trgovina tek stići.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju