VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30. lipnja u zagrebačkom hotelu International s početkom u 11 sati. Konferencija je primarno namijenjena vinarima, vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora, kao i ljubiteljima vina koje zanima navedena tematika. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske.

Tema je konferencije Strateško planiranje u vinskom marketingu, a uvodna diskusija pod naslovom Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj ugostit će predstavnike relevantnih institucija i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc. dr. sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, prof. dr. sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam, g. Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije, dr. sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu.

Panelisti će prisutnima, svatko sa svog aspekta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu Vinsko tržište prije i poslije korone prezentirat će nam predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu s praktičnog i pravnog aspekta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk.

Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirat će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Prisutnima će se kroz kratke prezentacije obratiti i partneri projekta – diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke.

Tvrtka – partner: MB frigo Grupa ukratko će predstaviti važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, pa tako i u vinarstvu. Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola s vrijednim nagradama.

Za uživanje u vinu na konferenciji, kao i za nagrade predavačima i panelistima pobrinule su se vinarije Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić i Terra Madre.

U promicanju konferencije među vinarima pomogle su TZ Brodsko-posavske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije te Primorsko-goranske županije. Susret sa stručnjacima i drugim vinarima iz cijele Hrvatske koristit će svima koji aktivno rade i djeluju u vinskom sektoru te će im pomoći u odlukama kako - u ovim vrlo neizvjesnim vremenima – pametno investirati vrijeme i sredstva u marketing i prodaju vina.

Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine j.d.o.o i Zlatne riječi j.d.o.o.

Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno sedam vinskih festivala na otvorenom te više od 50 manjih vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula mali vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti enogastronomskih medija u Hrvatskoj.

Dodatne informacije o konferenciji potražite na internetskoj stranici Vinoljubaca, kao i na Facebooku Događanje možete pratiti i na društvenim mrežama.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju