Otkako su britanske vlasti počele popuštati mjere zbog pandemije koronavirusa, svaki drugi Britanac priznao je da se u njemu budi JOLA.
U grčkoj mitologiji ona označava ime prekrasne Euritove kćeri, a u današnje vrijeme predstavlja kraticu za frazu Joy Of Looking Ahead, odnosno radost gledanja unaprijed i planiranja stvari koje su nam donedavno bile zabranjene.
Da se JOLA probudila u 52 posto ispitanih Britanaca otkrila je studija zabavnog tematskog parka i zoološkog vrta Chessington World of Adventures Resort iz šireg područja Londona koja je zbog pandemije još uvijek zatvorena.
Studija je provedena na uzorku od 2000 osoba, a čak trećina ispitanih je otkrila da nakon izlaska iz karantene želi isprobati neku vrstu aktivnosti koja izaziva uzbuđenje poput odlaska u zabavni park. Potvrdile su to i povećane statistike posjećenosti internetskoj stranici parka nakon objave plana za popuštanje mjera u Velikoj Britaniji.
„JOLA je rođena u karanteni, a omogućava milijunima ljudi da ostanu optimistični i usredotoče se na pozitivne stvari,“ istaknuli su priređivači studije. Chessington World of Adventures Resort skovao je taj novi pojam kako bi objasnio osjećaje mnogih koji ne mogu dočekati da isprobaju nešto novo i uzbudljivo.