Impozantan katalog širine 1398 mm, visine 1650 mm, težine 70 kg, na 378 stranica i 900 kvadrata papira opisuje redom sve najvažnije vrednote Hrvatske, od identiteta i gospodarstva do posebnih oblika turizma, i svojim sadržajem predstavlja potpuno novo, moderno poglavlje u promidžbi Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije, kao i države zanimljive za poslovne investicije.
U prostoru najljepšeg vidikovca u Zagrebu, na 17. katu The Westin Zagreb hotela, autor i voditelj projekta, Sunčana Matić iz agencije LUX, atraktivan katalog je okupljenom mnoštvu s ponosom predstavila kao 100% hrvatski proizvod. Istovremeno, naznačila je početak predstavljanja projekta u Hrvatskoj, šetnjom Muzejima Hrvatskog Zagorja.
Najveći katalog na svijetu razvijan je kao projekt neovisno tri godine, na sadržaju je radilo pedesetak stručnih autora, udruga, vrhunskih fotografa i dizajnera. Iznimno zahtjevna faza tiska i dorade, tehnološki međunarodno konkurentan proces, odrađen je fuzijom hrvatskih tiskara FED i Offset NP GTO. Katalog je prilikom predstavljanja pažljivo pregledan i dokumentiran za potrebe potvrde u kategoriji najvećeg kataloga na svijetu, Guinness World Record direkcije u Londonu.
U projektu sudjeluje i Vinistra koja je prepoznala prednosti vrhunske kvalitetne promocije uz društvene uglednike i svojim mladim vinarima, biranim najfinijim vinima upotpunila događanje. Sva vina kušana na predstavljanju Neodoljive Hrvatske nose znak Istarska kvaliteta, što je potvrdilo primjerenost suradnje na projektu.