Impozantan katalog širine 1398 mm, visine 1650 mm, težine 70 kg, na 378 stranica i 900 kvadrata papira opisuje redom sve najvažnije vrednote Hrvatske, od identiteta i gospodarstva do posebnih oblika turizma, i svojim sadržajem predstavlja potpuno novo, moderno poglavlje u promidžbi Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije, kao i države zanimljive za poslovne investicije.

U prostoru najljepšeg vidikovca u Zagrebu, na 17. katu The Westin Zagreb hotela, autor i voditelj projekta, Sunčana Matić iz agencije LUX, atraktivan katalog je okupljenom mnoštvu s ponosom predstavila kao 100% hrvatski proizvod. Istovremeno, naznačila je početak predstavljanja projekta u Hrvatskoj, šetnjom Muzejima Hrvatskog Zagorja.

Najveći katalog na svijetu razvijan je kao projekt neovisno tri godine, na sadržaju je radilo pedesetak stručnih autora, udruga, vrhunskih fotografa i dizajnera. Iznimno zahtjevna faza tiska i dorade, tehnološki međunarodno konkurentan proces, odrađen je fuzijom hrvatskih tiskara FED i Offset NP GTO. Katalog je prilikom predstavljanja pažljivo pregledan i dokumentiran za potrebe potvrde u kategoriji najvećeg kataloga na svijetu, Guinness World Record direkcije u Londonu.

U projektu sudjeluje i Vinistra koja je prepoznala prednosti vrhunske kvalitetne promocije uz društvene uglednike i svojim mladim vinarima, biranim najfinijim vinima upotpunila događanje. Sva vina kušana na predstavljanju Neodoljive Hrvatske nose znak Istarska kvaliteta, što je potvrdilo primjerenost suradnje na projektu.



 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju