Svi dobro znamo što je Instagram, a fotografije na njemu nikad nisu bile popularnije. Ima i onih koji od objava na ovoj mreži odlično žive i zarađuju, pa evo priče jednog takvog čovjeka, čiji profil prati preko milijun ljudi!

Kako prenosi sajt creativebloq.com, dizajner Seb Lester bavi se izradom logotipova i tipografskih ilustracija za neke od najvećih svjetskih „igrača“ među kojima su Nike, NASA i Intel. Ipak, unatoč činjenici kako milijuni ljudi vide njegova djela, on je kao dizajner, bio relativno nepoznat. No, otkad je počeo objavljivati videa na svom Instagram profilu,stvar se promijenila u potpunosti, pa tako Seba sad prati 1,1 milijun korisnika...

 

S obzirom na iskustvo koje ima, otkrio je tajnu za uspješno privlačenje followera, ponajprije za ljude koji se bave dizajnom, a ona se sastoji od nekoliko raznih faktora.

Instagram nije samo za digitalnu umjetnost

Iako se njegovi postovi danas uglavnom tiču digitalija, tradicionalna kaligrafija dovela je njegov profil do neslućenih visina. „Čudesno je kako se kaligrafija dobro prenosi na internet“ – rekao je. „Forma je stara jako puno godina, ali očito, ljudi je vole“.

Ne pričajte samo s ostalim dizajnerima

Izvrsna stvar kod Instagrama je činjenica da možete doseći ogroman broj ljudi koji nema veze s kreativnom industrijom. „Dopada mi se činjenica kako su neki moji pratitelji pekari, frizeri ili nešto posve deseto. Super mi je to, ne moraš biti nužno dizajner kako bi cijenio ovakve stvari“ – objašnjava Lester.

 

Zabavljajte se

Filmove koje posta na Instagram, Lester obično snima visokokvalitetnom opremom, no priznaje kako bi jednako tako mogao koristiti i kameru svog automobila. „Nešto lošija kvaliteta također može imati svoj šarm. Također, ukoliko želite biti kreativni, ne treba vam mnogo, ako imate ideje, čuda možete napraviti i s listom papira“.

Iskoristite prednost novih alata

Iako može napraviti čudo običnom kemijskom, Lester ide i u korak s novim tehnologijama. „Zasigurno ne mislim ignorirati tehnologiju. Najbolji umjetnici u povijesti uvijek su radili s najboljim alatima“ – pojašnjava. „Apsolutno sam siguran kako bi danas Durer bio zadivljen tehnološkim mogućnostima, a sigurno se ni Leonardo ne bi bunio“.

 

 

Ne podcjenjujte moć društvenih mreža

Kad se pridružio Instagramu, Lester nije bio svjestan koju moć Instagram ima. „Danas je svakako potrebno biti prisutan na društvenim mrežama. Mislim da ljudi ne gledaju više toliko vašu stranicu, već pokušavaju što više doznati o vama na Facebooku. Također, potrebno je i da se ponašate odgovorno i pazite što pišete“ – zaključuje priču Seb Lester.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju