Dvojica pilota, 13 članova posade, jelovnik zdrave hrane i videoteka sa stotinama sati filmova pratit će putnike na 16.700 kilometara dugom putu do Velike Jabuke.

U trendu Limun kocke s grčkim jogurtom Jednostavno Lagane, osvježavajuće i silno ukusne: Recept za limun kocke s grčkim jogurtom Slani kolač s tikvicama i parmezanom Brzo i prefino Bolji od kruha: Recept za slani kolač s tikvicama i parmezanom Osijek Slavonski izlet Prije sam obišao Andaluziju, Maroko, Siciliju... Dojmovi mog prvog posjeta Osijeku, koji mi se praktični nalazi "na pragu"

Polijetanje je u četvrtak u 17:35 po srednjoeuropskom vremenu.

Singapore Airlines za let će koristiti Airbus A350-900ULR, konfiguriran tako da može primiti 161 putnika - 94 u premium ekonomskoj klasi i 67 u biznis klasi. Klasične ekonomske klase nema.

Piloti će se izmjenjivati tako da svaki ima najmanje osam sati odmora tijekom leta.

Onima koji ne ponesu knjigu ili dvije na raspolaganju će biti 1200 sati audiovizualnog materijala za zabavu.

Putnička kabina viša je nego u uobičajenih zrakoplova, prozori su veći, a osvjetljenje je dizajnirano tako da smanji jet lag i druge nevolje koje bi mogle proizaći iz tako dugog leta.

Istraživanja su pokazala da su hidracija i izbjegavanje namirnica koje napuhuju i izazivaju plinove važni pri dugim putovanjima. Jednako kao i izbjegavanje previše alkohola.

Najveća je briga duboka venska trombza, posljedica dugog sjedenja, pa će posada paziti i na to.

Let bi u normalnim vremenskim uvjetima trebao trajati 18 sati i 45 minuta, ali piloti će imati i nešto rezerve jer je zrakoplov u stanju biti non-stop u zraku 20 sati.

Letom od Singapura do New Yorka bit će nadmašen dosad najduži, od Aucklanda do Dohe kompanije Qatar Airways, koji traje 17 sati i 40 minuta.

Jednosmjerna karta od Singapura do zračne luke Newark košta 3585 singapurskih dolara (16.700 kuna) za 'premium' ekonomsku klasu i 7685 dolara za biznis klasu (35.900 kuna).

Singapore Airlines letjet će na ovoj liniji triput tjedno.