Jedna od stvari bez kojih se prije još samo desetak godina putovanje teško moglo i zamisliti svakako je i slanje razglednica svojoj obitelji i prijateljima. Ipak, u vremenima mobitela i kamera ta se tradicija gotovo u potpunosti izgubila, čemu je dokaz i najava zatvaranja najstarije britanske tvrtke koja se bavila proizvodnjom razglednica!

Koliko su selfiji i slanje fotografija mobitelom zamijenili nekoć nezaobilazne razglednice, govori slučaj tvrtke J. Salmon, koja će u prosincu izdati svoje zadnje razglednice i kalendare te nakon gotovo 140 godina rada staviti ključ u bravu.



Braća Salmon koja vode ovaj obiteljski biznis, za zatvaranje između ostalog krive i pojavu društvenih mreža, koje su iz temelja utjecale na njihov biznis posljednjih godina, s obzirom na to da su ljudi masovno počeli čestitati blagdane, rođendane i ostalo putem primjerice Facebooka, te se prestalo sa slanjima dobrih starih razglednica.


Da su braća u pravu, govore i brojke. Naime, prije 20 godina prodavali su 20 milijuna razglednica, a prošle godina ta je brojka bila ravno 4 puta manja. Charles, jedan od braće, dodao je i da „ljudi idu na kraća putovanja te stignu kući prije nego što dođu razglednice koje su poslali, a uz to uglavnom su se počele slati fotografije uslikane mobitelom“.



Iskreno govoreći, šteta je da razglednice polako ali sigurno odlaze u povijest, tako da, ako još imate prijatelje koji vam ih šalju s putovanja, budite zahvalni i sretni, jer ste izgleda, među onim rijetkima.

S druge strane, tko zna, možda ovaj tekst i vas motivira da pošaljete dobru staru razglednicu kad sljedeći put odete na putovanje.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju