Za vrijeme putovanja stalno razmišljam o tome kako bi svoje iskustvo najbolje podijelila s ostalim putnicima. Zapravo ne moram dijeliti apsolutno ništa, ali moje unutarnje ja kaže mi da će moje iskustvo možda pomoći nekom drugom da se bolje snađe i bolje iskoristi svoje resurse na određenoj destinaciji. Nakon sedmodnevnog intenzivnog putovanja na jedan od najljepših otoka Mediterana, dojmovi su se malo slegnuli i krenula sam pisati ‘moju priču’ sa Santorinija…

Oduvijek sam htjela posjetiti Kikladske otoke kao i ostatak Grčke. Jako volim Mediteran sa svim svojim bojama, okusima i mirisima te nisam ni sumnjala da ću se u Santorini zaljubiti na prvi pogled. Tako je i bilo.

Iako sam bila smještena u malom mjestu Kharterados, koje se nalazi nadomak Fire, najvećeg grada i dragulja otoka, to nije utjecalo na dojam koji je taj predivan otok ostavio na mene. Santorini nije prevelik otok i može se obići u 3 do 4 dana. Osim Fire i Oie, koji su poznati po predivnim zalascima sunca uz Imerovigli i Firostefani koji se nalaze između njih, na otoku se može posjetiti ‘caldera’ - vulkanski ostaci, arheološka nalazišta, nekoliko muzeja te mnogobrojne plaže. Sugerirali su mi da posjetim otoke Ios i Folegandros, međutim moje putovanje je bilo isplanirano unaprijed, tako da nije imalo smisla putovati na Ios trajektom, a vožnja traje četiri sata. Nadam se da ću u budućnosti imati priliku posjetiti ih.

Mislim da je bila dobra ideja otići na Santorini početkom rujna jer iako je otok bio prepun turista, kao da smo u špici sezone, kažu da je prava špica bila u kolovozu s hordama turista koji su pristizali s brojnih cruisera te stvarali velike gužve na ulicama Fire i Oie. Santorini je definitivno magnet za turiste. Vjerovatno jedna od, ako ne i najatraktivnija turistička destinacija na koju sam imala priliku putovati. Usprkos toj činjenici, u nekim trenucima svog boravka na otoku, doživjela sam ‘najslučajniji turizam’ ikad.

Izlet brodicom na Akrotiri plaže, Bijelu, Crvenu i Crnu plažu, na koje su me odveli lokalni ribari koje sam sasvim slučajno srela na obali bio je nešto najbolje što sam doživjela tih dana na Santoriniju. Radi se o zbilja jako povoljnom izletu – samo 5 eura! Informacije o tom ‘slučajnom’ izletu ne možete pronaći na promidžbenim letcima ili na Internetu. Možda mi je zbog toga izlet bio još draži jer mi je želja bila istraživati otok, a ne samo odmarati na bazenu u hotelu u kojem sam odsjela. Inače, jako zgodnom mjestu za solo putnike, čistom i urednom s onim nekim osjećajem ‘kao da si kod kuće’, zahvaljujući njegovoj vlasnici, vrlo ljubaznoj gospođi Anni (Hotel Pension Anna). Inače, grupa turista s kojom sam doputovala na Santorini, odsjela je u turističkom središtu Kamarija. Obzirom da sam se prethodno informirala o putovanju, znala sam da želim biti blizu Fire, stoga sam odabrala drugačiji smještaj. U svakom slučaju, svima iz ovih krajeva bih preporučila da za vrijeme glavne sezone putuju charter letovima iz Ljubljane

Kao što sam napomenula ranije, želja mi je bila istražiti otok sa svim svojim specifičnostima. Tako sam jedan dan uzela ‘rent a car’ i otišla u Pyrgos, malo mjesto u kojem imaš osjećaj da si se udaljio tisućama kilometra od užurbane Fire. Taj osjećaj mira koji sam doživjela u Pyrgosu mi je baš trebao. Inače, putovala sam lokalnim busevima koji sami po sebi također predstavljaju autentično iskustvo Santorinija.

I, da ne zaboravim spomenuti hranu – od grčkih specijaliteta preporučam souvlaki, hummus, tzatziki i pivo Fix :)

Još priča s putovanja možete pratiti na blogu my fashion i na Instagram profilu.