Matt Long, Kate McCulley, Rachelle Lucas i Rob Lloyd tijekom svoga putovanja, koje započinje u Zagrebu, a završava u Dubrovniku, redovito će na hashtagu #ExploreCroatia objavljivati zanimljive sadržaje o svojim aktivnostima, avanturama i zanimljivostima s kojima će se susretati prilikom obilaska Hrvatske, s osobitim naglaskom na one manje poznate razloge koji Hrvatsku čine turističkom destinacijom svjetske klase. Na svojem putovanju Hrvatskom četvero bloggera povezat će se s utjecajnim lokalnim bloggerima i korisnicima društvenih mreža s ciljem otkrivanja najbolje ponude hrane, dijeljenja novih iskustava i zanimljivih i neotkrivenih priča o destinacijama koje će posjećivati. Na taj način ljudi diljem svijeta upoznat će bogatstvo turističke ponude Hrvatske, ali i doživjeti ju kao destinaciju koju je i više nego zanimljivo istraživati samostalno.

Raspored putovanja bloggera uključuje puno više od prekrasnih hrvatskih gradova, tijekom putovanja okušat će se u savršenom vezanju kravate u Zagrebu, naučiti sve o paškome siru, te otkrivati Hrvatsku i sami, samo na osnovu instikata i iskustava koje su usvojili u kontaktu s domaćim stanovništvom, kao i ohrabrivati lokalno stanovnoštvo da podijele s ostatkom svijeta zanimljivosti o Hrvatskoj te razlozima zašto posjetiti Hrvatsku, osobito van sezonskih mjeseci. Po povratku iz Hrvatske, bloggeri će i tijekom idućih mjeseci nastaviti pisati o Hrvatskoj, objavljujući pritom zanimljive članke, fotografije i video uratke na svojim blogovima, s osobitim naglaskom na iskustva doživljena u Hrvatskoj, uz mnoštvo savjeta i ideja za one koji Hrvatsku tek planiraju posjetiti.

Svakako je za spomenuti kako je ovo četiri bloggera iznimno praćeno i cijenjeno u krugovima travel bloggera. Tako blog Matta Longa na stranici Landlopers.com mjesečno posjeti preko 110.000 korisnika, dok ga na Twitteru mjesečno slijedi preko 49.000, a na Facebooku preko 7.000 korisnika, blog Kate McCulley na stranici Adventurous Kate mjesečno prati preko 250.000 korisnika, a slijedi ju preko 23.000 ‘’twitteraša’’ i preko 18.000 fanova na Facebooku. Rachelle Lucas, autoricu bloga i videoproducenticu na stranici Travelbite.com, mjesečno čita preko 20.000 korisnika, a njezin Twitter i Facebook profil slijedi preko 68.500, odnosno preko 3.200 korisnika, dok blog Roba Lloyda na stranici Stophavingaboringlife.com mjesečno posjeti više od 26 000 ljudi, njegov Twitter profil slijedi više od 108.000 korisnika, a na Facebooku njegov rad prati preko 18.000 korisnika.

Inače, ‘’imabassador’’ je međunarodna organizacija koja okuplja više od 50 vodećih svjetskih bloggera koji pišu o putovanjima, hrani i stilu života, ali i nagrađivane TV i video producente. Osnovao ju je 2011. godine Keith Jenkins, a danas surađuju s travel bloggerima u Njemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Brazilu i Kini, nudeći pritom pregršt usluga i inovativnih proizvoda iznimne dodatne vrijednosti koji uključuju i kreiranje atraktivnih marketinških koncepata, planiranje i savjetovanja oko studijskih putovanja bloggera, planiranje i vođenje kampanja na društvenim mrežama, video produkcije i seminare, prenosi Press Croatia.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju