Kofein utječe pozitivno na koncentraciju i smanjuje umor, tvrde znanstvenici i tvrde kako šalica kave popijena u pravo vrijeme može produžiti vrijeme i intenzitet vježbanja.


Istraživanje koje je provedeno u Americi pokazuj kako bi osoba trebala popiti četiri miligrama kofeina po kilogramu tjelesne težine sat vremena prije treninga. Ta količina kofeina pomoći će vam da u teretani vježbate 20 posto više vremena nego prije, a povećati ćete i upornost i želju za vježbanjem.

Dokazano je kako kofein povećava izdržljivost kad se radi o vježbama visokog intenziteta, na način da u mozgu anulira signale koji pokazuju zamor, a stimulira energiju.


No, unatoč svim tim svojstvima dobrim za teretanu, znanstvenici su upozorili kako kavu ne bi trebalo piti stalno, jer pretjerana konzumacija dovodi do nervoze, nespavanja, glavobolje i visokog krvnog tlaka. Preveliko konzumiranje kofeina može uzrokovati visoku razinu homocisteina u krvi te povećati rizik od srčanog udara ili demencije.

Ipak, većina stručnjaka slaže se kako s pijenjem do četiri šalice kave dnevno nećete imati zdravstvenih problema. Sve iznad toga može biti opasno.


Stoga bilderi, bez pretjerivanja!
 

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju