1. Crnooki grah
Najrasprostranjeniji je u Južnoj Americi, a kod nas se može naći u trgovinama zdrave hrane. Ova vrsta graha ne samo da je bogata kalcijem, već u sebi sadrži i kalij, folnu kiselinu te ostale hranjive tvari.

2. Brokula
Ova čudesna namirnica poznata je i po tome što se koristi u prevenciji nekih oblika karcinoma. Prokuhana uz par kapi maslinovog ulja služi kao bogat izvor kalcija, a za još bolji učinak preporuča se i sirova u salati.

 

3. Žitarice
Obrađene žitarice doslovce su odmah spremne za konzumaciju, a mogu pružiti između 236 i 1.043 mg kalcija. Ipak, preporučamo da se izbjegnu one s previše šećera.

4. Melasa
Jedna čajna žličica melase sadrži čak 3.5 mg željeza, 172 mg kalcija i 47 kalorija. Najbolje ju je koristiti umjesto sirupa ili šećera. Zanimljiva je i činjenica da u melasi ima više kalcija nego u mlijeku.

5. Zobena kaša
Jedan je od najboljih doručaka za srce, a ujedno i vrijedan izvor kalcija. Paket instant-zobene kaše ima 100 mg kalcija. Ova uskusna kaša najzdravija je sa zobenim mlijekom uz dodatak suhog voća.

Nastavak potražite klikom na zadovoljna.hr!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju