PIK Vrbovec godišnje zapakira preko 23 milijuna unaprijed narezanih proizvoda koji svoju veliku popularnost temelje na brojnim prednostima za sve tipove ljudi - jer iako smo potpuno različiti, povezuju nas isti užici. Baš kao što PIK nareske različitih okusa povezuju ista praktična pakiranja i vrhunska kvaliteta. 'Različito isti.' je i glavna poruka aktualne kampanje koja podsjeća na širok asortiman PIK narezaka - šunke, mortadele, trajne kobasice, parizere, kao i na brojne situacije i prilike u kojima se mogu konzumirati - bilo da se radi o druženju s obitelji i prijateljima, brzom i jednostavnom obroku kad smo u stisci s vremenom ili pak kasnom večernjem zalogaju dok nitko ne gleda.
PR (Foto: PR)
Osim što su praktični, uvijek su i savršeno narezani pa tako PIK godišnje nareže preko 400 milijuna šnita različitih narezaka koji su odmah spremni za konzumaciju. Mogu se pokupiti na polici, bez čekanja u redu, a osim što će se savršeno uklopiti u svaku platu, PIK naresci ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju te imaju 25% manje soli.
O važnosti ove kategorije, u kojoj je PIK lider na tržištu, govori i podatak da prodaja narezaka iz godine u godinu bilježi rast. Naresci se proizvode u strogo kontroliranim uvjetima u 'Bijeloj sobi' PIK Vrbovca. Riječ je o najmodernijem pogonu u ovom dijelu Europe koji radi u visoko higijenskim uvjetima i kontroliranoj mikroklimi koji se može usporediti s operacijskim salama. U širokom izboru PIK narezaka, svatko će pronaći okus koji mu najviše odgovara.