Vježbanje na aerodromima može biti škakljivo, ali ako ste spremni na čudne poglede, uz malo pripreme možete puno zdravije i aktivnije provesti vrijeme između letova.

Prva stvar na koju morate misliti je vaša odjeća. Iako ne trebate biti u punoj 'ratnoj' opremi za vježbanje, sigurno je da neće vježbati u suknji i visokim petama. I dok će mnogi za putovanje odabrati haljine ili traperice, ako planirate izvesti malo vježbi na aerodromu, onda svakako razmislite o trenirci. Bit će vam puno lakše, a i putovanje je puno udobnije u trenirci nego u trapericama. Cure, za vas su dobar izbor tajice. Ako ipak niste za nošenje trenirke ili tajica, onda u svojoj prtljazi osigurajte malo mjesta i za odjeću za vježbanje.

Sljedeći korak je pronalaženje relativno praznog prostora. Šanse da ćete ga pronaći su jako male, tako da ćete morati prihvatiti činjenicu da ćete ipak imati nešto publike. Sve što vam je potrebno samo je malo slobodne površine, a ako uspijete dobiti i praznu stolicu ili neki prostor sa zidom onda ste na konju. A što vježbati? Evo nekoliko vježbi za određene dijelove tijela koje će vam biti od pomoći.

Noge

Postoji jako puno odličnih vježbi za noge koje zahtijevaju jako malo ili ništa od opreme. 

15 čučnjeva
20 podizanja na prste
30 sekundi u sjedećem položaju leđima naslonjenim na zid (naravno bez stolice)
Sve vježbe ponoviti tri puta.

Ruke

15 sklekova (možete napraviti sklekove uza zid ili na stolici kako bi izbjegli dodirivanje poda)
15 čučnjeva uz stolicu ili oslonac
Ponovite 3 puta.

Trbušnjaci

40 ruskih twist trbušnjaka (20 sa svake strane)
40 stojećih dodirivanja prstiju na nogama (raširite noge malo šire od širine bokova, a ruke podignite u zrak. Tijelom biste trebali tvoriti znak X. Dignite lijevu nogu i desnom rukom stojeći pokušajte dodirnuti prste na lijevoj nozi bez da ju savijate u koljenu. Isto ponovite drugom rukom i nogom.)
Ponovite 3 puta.

Kardio

Ako se ne želite previše oznojiti, onda je možda bolje da ovaj dio preskočite i više se fokusirate na vaše noge, ruke i trbušnjake. Ali svejedno razmislite o dobrobiti, čak i kratkog kardio vježbanja. Ove vježbe potiču metabolizam i pomažu u sprečavanju grčeva i nelagode tijekom leta avionom. Pravilno bi bilo da vam jedna vježba traje 20 sekundi i nakon nje da imate 10 sekundi odmora. Jedan takav krug dovoljan je za razgibavanje, a ako se želite pošteno razgibati ponovite seriju 3 do 4 puta. Ovo su vježbe koje su savršene za kardio na aerodromu.

Skok s podizanjem ruku
Skok iz čučnja
Podizanje koljena
Trčanje na mjestu s visokim podizanjem peta
Preskakanje vijače (naravno bez vijače)

Ako imate samo sat vremena između ili prije leta, uvijek možete ugurati malo tjelovježbe za razgibavanje. Aerodromi mogu biti škakljivi za one koji žele ostati fit, a ovo je samo jedan od načina kako ostati u formi kada puno putujete.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju