Potičući izvrsnost u dva segmenta gastro ponude, TZ Kvarnera htjela je, a sudeći po odazivu restorana, konoba, bistroa i drugih, i uspjela učiniti prvi korak prema brendiranju Kvarnera kao eno-gastro destinacije. Kvarner je regija s najvećom koncentracijom vrhunskih restorana na međusobno maloj udaljenosti koji već godinama čine vrh hrvatske gourmet scene.
Oznakom Kvarner Food objedinjeni su ugostiteljski objekti ugodna domaćinskog uređenja često s etno ozračjem, u kojima se nude tradicionalna primorsko-goranska jela pripremljena od svježih lokalnih namirnica uz kvarnerska maslinova ulja i vina. Za kategoriju Kvarner Gourmet bilo je potrebno zadovoljiti sve tražene uvjete, a za kategoriju Kvarner Food bilo je potrebno dobiti minimalno 75 bodova od maksimalno mogućih 100. U Gourmet kategoriju ušlo je njih 12 restorana, a u Food segmentu 43, koji su rangirani prema bodovima od 75 do 100.
Obilazak i ocjenjivanje restorana povjereno je vrsnom kvarnerskom gastro i eno znalcu, Darku Baretiću, koji je uz Danielu Kramarić, Silavnu Jakuš i Sanju Krmpotić, sudjelovao i u stvaranju tekstova korištenih za promociju ugostiteljskih objekata kroz web stranicu, tematsku brošuru i aplikaciju za mobilne uređaje Kvarner Gourmet i Food 2013.
Tijekom promidžbene kampanje za sezonu 2013. TZ Kvarnera je odradila seriju prezentacija projekta Kvarner Gourmet & Food 2013. na nizozemskom, njemačkom, mađarskom, talijanskom, slovenskom i srpskom tržištu i posebno se uključila u svečanosti i prezentacije obilježavanja ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju (Ljubljana 20.6, Milano 1.7, Rim 2.7. i Trst 3.7.). Potrebno je naglasiti da su se u ove prezentacije organizacijski i financijski uključili Kvarner Gourmet restorani i Udruga Žlahtina prepoznajući goste koji su nazočili prezentacijama kao buduće goste Kvarnera.