Do sada se pozivu odazvalo 16 komunikacijskih agencija, a na natječaj se prijavilo oko 70 eko proizvođača koji su prihvatili pruženu ruku hrvatske kreativne industrije.

Većina proizvođača, koji su se prijavili, bave se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća, a velik broj prijava odnosi se na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači.

Sad je na potezu neovisni žiri, kojeg čine stručnjaci iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda, i poduzetništva u području ekološke proizvodnje.

Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu u Zagrebu sredinom travnja 2014. te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festivala. Podržavamo ovakve akcije i svakako ćemo biti prisutni na dodjeli nagrada.

Mislite zeleno, drugi planet – nemamo...

U trendu Kampiranje Zlatne godine Kako se nekoć kampiralo? 10 prizora koji bude sjetu, ali i smijeh Spavanje na konopima/Ilustracija Mračno doba Ovako se živjelo u doba velikog siromaštva: Ljudi su davali novac kako bi mogli spavati na konopcima Huangjuewan - 2 Najkompliciraniji na svijetu Petlja na pet razina: Suludi nadvožnjak na kojem, ako propustite svoj izlaz, možete ostati i čitav dan