Ove godine obilježava se 100 godina tehnike brzog smrzavanja koju je utemeljio Clarence Birdseye, a zahvaljujući kojoj Ledo i danas čuva svježinu i nutritivne vrijednosti namirnica, omogućujući svojim potrošačima da tijekom cijele godine nadohvat ruke imaju najkvalitetnije proizvode, bez obzira na sezonu.

U trendu Piccolina kućica, Gata, Airbnb - 1 70 eura za noć Za savršen odmor dovoljno je svega 19 kvadrata! Dokaz je i ova kućica u okolici Splita Kviz općeg znanja - 15 15 pitanja Kviz općeg znanja: Za sveznalice i one koji će to tek postati Rustica - 4 Velike porcije, ali... Restoran Rustica: "Narodni" restoran na početku Dubrave koji nije ostavio dobar dojam

Navedena tehnika štiti namirnice od vanjskih utjecaja tako što se stvaraju sitni kristali koji ne razaraju strukturu stanica namirnice, a dokazano je da na taj način smrznuta hrana može sačuvati više minerala i vitamina nego što bi ih zadržala bilo kojom drugom metodom čuvanja (poput konzerviranja, sušenja ili soljenja).

PR PR (Foto: PR)

Stoga ne iznenađuje da ta revolucionarna tehnika ni danas među potrošačima ne gubi na važnosti. Kako je pokazalo istraživanje “Održivost – mišljenja i ponašanja potrošača”, koje je u suradnji s Ledom proveo IPSOS u studenom 2023., trećina stanovništva u Hrvatskoj smatra da je stanje okoliša u kritičnoj fazi, a još se dok 39 posto slaže da je izuzetno važno ubrzo poduzeti korake kojima ćemo se okrenuti održivijim sustavima proizvodnje hrane. Ono što je još važnije – čak 60 posto ispitanika uključenih u istraživanje smatra da smrznuta hrana doprinosi rješenju globalnog problema bacanja ogromnih količina hrane.

“Prosječni Hrvat godišnje baci 71 kilogram hrane, stoga nam je važno ne samo podizati svijest nego i svojim portfeljem ponuditi praktična rješenja za kupnju namirnica i planiranje obroka. K tome, potrošači danas više nego ikad obraćaju pozornost na zdravstvene dobrobiti, a Ledo svojim proizvodima omogućava raznovrsnu prehranu tijekom cijele godine. Ledov smrznuti asortiman uvijek je dostupan te omogućava jednostavniju i bržu pripremu obroka bez produljene termičke obrade, eliminirajući korake čišćenja i sjeckanja, što ga čini praktičnom opcijom, posebno u užurbanom životnom tempu”, poručila je Ivana Miličić, brand building manager u tvrtki Ledo Plus.

PR PR (Foto: PR)

Podaci iz navedenog istraživanja, provedenog na uzorku od 1000 ispitanika obaju spolova u dobi od 18 do 60 godina dokazuju da oni žele jesti zdravo, organski i lokalno uzgojeno, a upravo te odrednice imaju natprosječne rezultate u pogledu relevantnosti i namjere kupnje kod potrošača kada je riječ o smrznutoj hrani.

Čak 50 posto ispitanika temu održivosti smatra vrlo važnom. 62 % smatra da su važni benefiti smrznute hrane to da zadržava važne nutrijente, da ne sadrži ništa umjetno te da se preporučuje kao dio zdrave prehrane. Važno je napomenuti da su u uzorak istraživanja uključena domaćinstva s jednom osobom, parovi i obitelji s djecom različitog uzrasta, multigeneracijske obitelji i drugi oblici zajednica, objedinjujući tako širok spektar potencijalnih potrošača s različitim preferencijama kupnje.

PR PR (Foto: PR)

Proteklih desetljeća patenti Clarencea Birdseyea bili su osnova poslovanja međunarodnog brenda smrznute hrane Birds Eye, koja se danas u Europi distribuira kao jedan od brendova Nomad Foodsa. Upravo je Nomad Foods vodeća europska i jedna od globalno najvećih kompanija za smrznutu hranu, a među brendovima koje okuplja od 2021. je i hrvatski Ledo.