Hrvatska je od danas bogatija za dva restorana s prestižnom Michelinovom zvjezdicom. Naime, restoranima Boškinac (Novalja) i LD Terrace (Korčula) dodijeljena je jedna Michelinova zvjezdica, dok su restorani Pelegrini (Šibenik), 360º (Dubrovnik), Monte (Rovinj), Noel (Zagreb) i Draga di Lovrana (Lovran) zadržali svoje zvjezdice.
Uz to, na listu Bib Gourmand uvrštena su još dva restorana, čime se Hrvatska danas može pohvaliti s ukupno 70 restorana s Michelinovim oznakama. Rezultat je to tajnog obilaska hrvatskih restorana profesionalnih inspektora Michelina, globalno najznačajnijeg i najpriznatijeg vodiča za restorane, na čijim je stranicama objavljen popis za Hrvatsku.
"Iznimno smo ponosni što Hrvatska od danas ima ukupno sedam restorana s prestižnom Michelin zvjezdicom te što su se Novalja i Korčula pridodale hrvatskim destinacijama koje se mogu pohvaliti autentičnom i iznimno kvalitetnom gastronomskom ponudom. Michelin je svjetski sinonim za izvrsnost u gastronomiji, a Hrvatska je zemlja vrhunske gastronomske ponude, koja u današnje vrijeme postaje sve važnijim motivom dolaska, ali i povratka gostiju u destinaciju.
Siguran sam u odlične promotivne efekte svih Michelinovih oznaka koje nam ujedno mogu poslužiti i kao poticaj u daljnjem razvoju i njegovanju naših autohtonih okusa", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te uputio iskrene čestitke svim nagrađenim i izdvojenim restoranima, posebice vlasnicima i djelatnicima restorana Boškinac i LD Terrace, čiji su trud i kreativnost prepoznali Michelinovi inspektori.
Izbor hrvatskih restorana i hrvatsku gastronomiju na službenim stranicama Michelina komentirao je i internacionalni direktor Michelin vodiča Gwendal Poullennec.
Michelinove oznake Bib Gourmand, uz prošlogodišnje restorane Batelina (Banjole), Konoba Vinko (Konjevrate), Agava (Zagreb) i TAČ (Zagreb), ove godine dobivaju Konoba Škoj (Šolta) i Zlatne Gorice (Varaždin Breg). Ta oznaka dodjeljuje se restoranima koji nude kvalitetne menije po pristupačnim cijenama.
"Nova priznanja Michelina potvrđuju kako se hrvatska gastroscena iz godine u godinu razvija, a ujedno su i velika nagrada za sve koji kontinuirano rade na unapređenju kvalitete pripreme, prezentacije te stvaranja cjelokupnog gastronomskog doživljaja. Hrvatska kontinuirano gradi imidž prepoznatljive gastronomske destinacije bazirane na izuzetnoj raznolikosti regionalnih gastronomskih identiteta.
Prema istraživanjima Food Travel Monitora, čak 93 posto turista sudjelovalo je u nekom 'posebnom iskustvu vezanom uz hranu i piće' tijekom turističkog putovanja, što ukazuje na to da je gastronomija danas sadržaj za koji su gotovo svi turisti zainteresirani. Upravo zato ćemo posebnu pozornost u sljedećem strateškom razdoblju posvetiti enogastronomiji, povezivanju proizvođača i ugostitelja te jačem brendiranju i dodatnom pozicioniranju Hrvatske kao nove gastronomske ikone Europe", izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.